پیش بینی جوی آرام و آسمانی آفتابی برای اغلب مناطق کشور
کد خبر: ۱۵۴۰۶۸
تاریخ انتشار: 2019 August 19    -    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی داریم.

وی با بیان اینکه برای بعد از ظهر امروز برای برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال کردستان رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود، افزود: وضعیت جوی در جنوب کشور از جمله جنوب کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس رشد ابر و گاهی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه فردا جنوب کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهد داشت، تصریح کرد: چهارشنبه برای بعد از ظهر و اوایل شب شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه پنج شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی واقع در استان سمنان و گلستان رشد ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و کاهش دید دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه برای تهران آسمانی صاف در طول روز و وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود، افزود: بیشینه دما برای تهران ۳۶ درجه پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: دهلران با دمای ۴۵ درجه به عنوان گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۵ درجه خنک‌ترین مراکز استان بوده اند.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار