استفاده از عروسک به‌جای نوزاد مُرده برای فریب+عکس
کد خبر: ۱۵۳۹۳۷
تاریخ انتشار: 2019 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

یک زن و شوهر در آمریکا پس ازاستفاده از یک عروسک برای ساختن آگهی جعلی تولد و مرگ فرزندشان متهم به کلاهبرداری و سرقت شدند.

جفری و کایسی لنگ ، از پنسیلوانیا ، یک پست عجیب را به صورت آنلاین منتشر کردند که در آن ادعا کردند نوزادشان فقط 5 ساعت پس از تولد از دنیا رفته است. آنها مدعی شدند نوزادشان سندرم تنفسی داشته است. چهار روز پس از مرگ جعلی نوزاد، آنان یک صفحه مجزا تهیه کردند و نوشتند که برای تامین هزینه های دفن فرزند خود و لوایح پزشکی به پول نیاز دارند. آنها تقاضای مبلغ 550 دلار (452 ​​پوند) به عنوان کمک مالی کردند.

استفاده از عروسک به‌جای نوزاد مرده برای کمک خیریه

در صفحه جمع آوری کمک های مالی آمده است: "لطفاً به من و همسرم کمک کنید و برای ما دعا کنید. پسر ما ایستون با مایع اضافی در ریه های خود به دنیا آمد و چند ساعت پس از تولد درگذشت.ما از افرادی که برای تامین هزینه ها کمکمان کنند قدردانی خواهیم کرد. با این حال یکی از کاربران که از قضا در نزدیکی آنان زندگی می کرد به این ادعا شک کرد و با پیگیری ماجرا متوجه شد هیچ سابقه ای از نوزاد از دنیا رفته در این منطقه وجود ندارد.

پس از این که این زن مقامات پلیس را در جریان گذاشت، مشخص شد که اصلا خبری از کودک نبوده و تصاویری که در اینترنت گذاشته شده است، اصلا متعلق به نوزاد نیست، بلکه متعلق به یک عروسک است. کاربری به نام سینتیا که این مشکل را کشف کرد می گوید: " من نمی دانم انگیزه آنان از این کار چه بود اما تصور می کنم این نوع رفتارها بسیار آسیب زا است و در فضای مجازی مشکل ایجاد می کند."

انتخاب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار