تبریک ویژه پرستویی به اسیری که زندانی شد+عکس
کد خبر: ۱۵۳۸۵۸
تاریخ انتشار: 2019 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

ملاصالح قاری از آزادگان جنگ تحمیلی است که پس از بازگشت از اردوگاه‌های اسیران ایرانی در عراق، مدتی بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او که از اهالی خوزستان است و به زبان عربی تسلط دارد، مدتی به عنوان مترجم بین اسیران ایرانی و مقامات رژیم بعث عراق فعالیت داشت. همین سابقه، زمینه‌ساز سوء‌ظن به او شد. پس از بازگشت کامل آزادگان و به‌ویژه شهید سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد به میهن، مشخص شد ملاصالح قاری کمک‌های بسیاری به دیگر اسیران ایرانی در اردوگاه‌ها داشته است و از این‌رو تبرئه شد.

تبریک ویژه پرستویی به اسیری که زندانی شد+عکس

به همین مناسبت، پرویز پرستویی به مناسبت 26 مرداد، در پستی اینستاگرامی، تبریکی ویژه به این آزاده ایرانی گفته و نوشته است: «سالروز بازگشت آزادگان سلحشور عزیز به میهن گرامی باد. تبریک ویژه به آزاده عزیز و قهرمان،آقای ملاصالح قاری.

برادر عزیز، از ابتدای جنگ حضور فعال داشتی. به اسارت گرفته شدی، تا سالها اسارت را تحمل کردی. شکنجه را تحمل کردی، حامی و سنگ صبور آن 23 نفر اسیر نوجوان معروف بودی. پس از آزادی از اسارت و برگشت به وطن به جای استقبال، استنطاق شدی و بالاخره پس از سالها تبرئه و با کوله‌باری از درد و رنج ولی با اعتقاد راسخ و با امید به زندگی ادامه دادی. و حتی در این اواخر بارها زیر تیغ جراحی رفتی و باز هم با تحمل، خدا رو شکر و سلامتی خود را بدست آوردی. درود بر شما قهرمان واقعی. از خدای بزرگ سلامتی و تندرستی برای شما، جانبازان و همه آزاده‌های میهن‌مان را خواهانم. به‌وجود تک تک شما جان برکفان افتخار می‌کنم. روح همه شهدا شاد و یادشان گرامی.»

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار