فال روزانه جمعه 25 مرداد 1398
کد خبر: ۱۵۳۷۵۱
تاریخ انتشار: 2019 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، پرانرژی و خونگرم هستید و به لذت های دنیوی علاقه ی زیادی دارید! شما در صحبت کردن مهارت بالایی دارید و به واسطه ی مهربانی و آمادگی برای کمک به دیگران خیلی زود برای خودتان دوست های جدید پیدا می کنید، اما خیلی وقت ها هم با لجبازی هایتان دوستانتان را از خود می رانید. امسال برای شما سالی فوق العاده، همراه با منافع مالی، پیشرفت و موفقیت در کارتان و پاداش و تحسین فراوان خواهد بود. برای شروع فعالیت های تجاری جدید و همچنین آغاز شراکت های حرفه ای دوره ی بسیار خوبی را پیش رو دارید و شانستان برای موفقیت در این زمینه ها هیچ وقت به این زیادی نبوده است. احتمال ترفیع رتبه و انتقال به یک محل جدید در زمینه ی کاریتان بسیار زیاد به نظر می رسد. شما می توانید با وساطت در معاملات ملکی پول زیادی را به دست بیاورید و همچنین در سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید نیز شانس زیاید خواهید داشت،اما باید مواظب باشید پولی که به سختی به دست آورده اید را با بی احتیاطی از دست ندهید. آنهایی که تا به حال عشقشان را پیدا نکرده اند امسال به احتمال زیاد نیمه ی گمشده شان را خواهند یافت و آنهایی که عاشق هستند هم شانس زیادی برای رفتن به خانه ی بخت خواهند داشت. در نیمه ی دوم سال سفرهای تفریحی، زیارتی و یا کاری به مقاصد دوردست در برنامه ی شما جای خواهند داشت. شما امسال تمایل و نیاز بیشتری به فعالیت های مذهبی و معنوی احساس م یکنید. شهریور، آبان، دی و تیر ماه بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

اگر امروز در گروهی قرار گرفتید که با کارهایی که دیگران انجام می دهند مخالف هستید فکر نکنید که مجبور هستید حتما در این جمع باقی بمانید. احترام دیگران را از راه های دیگر و به روش خودتان به دست بیاورید، نه با انجام کارهایی که با آنها مخالف هستید و با شخصیت شما جور در نمی آیند. اگر شما از خودتان و کارهایتان مطمئن باشید دیگران هم دیر یا زود به شما اعتماد خواهند کرد. اجازه ندهید باورهایتان برای به دست آوردن تأیید دیگران زیر سؤال بروند. اگر بین شما و شخصی که دوست دارید اختلافاتی پیش آمده اند و او برای مدتی شما را از خود رانده است امروز می تواند بهترین فرصت برای به دست آوردن دل او باشد.

اردیبهشت

امروز هر چقدر که لازم است استراحت کنید. به اندازه ی کافی بخوابید و به سلامت جسم و روح خود توجه بیشتری داشته باشید تا از بیمار شدن در امان باشید. امروز کارهایتان را با سیاست و برنامه ریزی شده پیش ببرید. از انجام کارها به روش های جدید و تجربه ی راه های تازه ای که چیز زیادی درمورد آنها نمی دانید تا جای ممکن خودداری کنید و سعی کنید تا جای ممکن کارها را به همان روش قدیمی شان پیش ببرید. امروز به صورت کاملا غیرمنتظره ای فرصت صحبت کردن و یا حتی دیدار با شخصی که دوستش دارید برای شما فراهم خواهد شد. در بیان احساسات خود جسارت بیشتری داشته باشید.

خرداد

امروز به هیچ وجه در کارهای دیگران دخالت نکنید. به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارید و اجازه بدهید خودشان با مشکلاتشان روبرو شده و کارهایشان را همان طوری که خودشان دلشان می خواهد پیش ببرند. گمان نکنید که برای رسیدن به خواسته تان باید جلب توجه کنید؛ هر کاری که لازم است را انجام دهید و مطمئن باشید پاداش تلاشتان را درست به موقع دریافت خواهید کرد. احتمال اینکه اتفاقت غیرمنتظره در برنامه های امروزتان اختلالاتی را به وجود بیاورند زیاد است، پس خودتان را برای رویارویی با مشکلات احتمالی آماده کرده و تا جای ممکن از قرار گرفتن در موقعیت های مشکوک و مخاطره آمیز دوری کنید.

تیر

امروز کافی است چیزی را بخواهید تا آن را به دست بیاورید، اما اگر آن را واقعا می خواهید باید محکم و با اعتماد به نفس خواسته تان را بیان کنید. شما نباید منتظر بمانید تا آنچه می خواهید به شما داده شود، بلکه باید خودتان آن را بگیرید و حتی برای گرفتن آن بجنگید. انتظار نداشته باشید دیگران ذهن شما را بخوانند و از خواسته هایتان باخبر شوند، اگر انتظاری از آنها دارید و یا اگر چیزی از آنها میخواهید خیلی بلند و صریح خواسته ی خود را به زبان بیاورید. احتمال اینکه اتفاقات غیرمنتظره مشکلاتی جزئی را در مسیر شما قرار دهند زیاد است، اما اگر شما از هدف خود مطمئن باشید خیلی خوب از پس این موانع بی اهمیت برخواهید آمد.

مرداد
امروز طلوع خورشید را تماشا کنید. به زیبایی های دنیای اطرافتان نگاه کنید و اجازه بدهید که الهام بخش شما باشند. ممکن است یک نفر بخواهد برای شما دردسر بتراشد و سر راهتان سنگ بیندازد، اما شما به خوبی از پس او برخواهید آمد، پس خودتان را آماده کنید و به سادگی از میدان به در نشوید. خوشبختانه شما قلبی سخاوتمند دارید و با خوبی های ذاتی تان دیگران را به سوی خود جذب می کنید. امروز هم این شخصیت مهربان و دوست داشتنی به کارتان خواهد آمد و باعث خواهد شد دیگران با کمال میل به کمک شما بیایند تا بتوانید به راحتی تمام مشکلاتی که امروز سر راهتان قرار می گیرند را پشت سر بگذارید.

شهریور

امروز با دوستی قدیمی که مدتی است از او بیخبر بوده اید تماس بگیرید. او بی صبرانه در انتظار این است که با شما صحبت کند و از وضعیتتان با خبر شود. شاید آخرین بار که همدیگر را دیده و یا با هم صحبت کرده اید یک دلخوری جزئی بین شما پیش آمده باشد، اما چه اشکالی دارد اگر شما پیشقدم شده و با او تماس بگیرید؟! امروز به ندای درونتان اعتماد کنید و بدون آنکه به دیگران اجازه بدهید که گمراهتان کنند همان راهی را در پیش بگیرید که حستان به شما می گوید. وقتتان را با کارهای بیهوده هدر نکنید و چشمتان را به هدفی که دارید بدوزید. اگر لازم دانستید از دیگران کمک بگیرید، اما زمام امور را به دست آنها ندهید.

مهر

امروز به سراغ درهایی بروید که تا به حال جرأت و جسارت باز کردن آنها را نداشته اید، اما در عین حال مواظب رفتارتان نیز باشید. دنیاهای ناشناخته را کشف کنید و به حس ماجراجویی و کنجکاوی که شما را در بر گرفته است توجه کنید، اما اصول و عقاید خود را زیر پا نگذارید. دیگران را بدون آنکه به آنها یک شانس دوباره داده باشید از زندگیتان خط نزنید. بقیه را مورد قضاوت قرار ندهید و به همه به یک اندازه احترام بگذارید، حتی اگر درک کردن اهداف، خواسته ها و نیازهایشان برای شما دشوار باشد. امروز فرصت بسیار خوبی برای بیان احساستان نسبت به شخصی که دوستش دارید در اختیار شما قرار گرفته است، آن را به راحتی از دست ندهید.

آبان

امروز بدن شما نیاز شدیدی به آب دارد! منظور فقط نوشیدن آب نیست، پوست شما به آب نیاز دارد! حتی اگر امکان رفتن به دریا، استخر و یا شنا در رودخانه را ندارید حتما حمام کنید. ممکن است به نظرتان مسخره بیاید، اما این کار تأثیر فوق العاده ای روی روح و روان شما نیز خواهد داشت و حالتان را به میزان قابل ملاحظه ای بهتر خواهد کرد. امروز این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که هر چقدر ظاهر و رفتار شما با ذات و درونتان هماهنگی بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای رسیدن به خواسته هایتان خواهید داشت و می توانید افراد و موقعیت هایی که در رسیدن شما به اهدافتان به شما کمک خواهند کرد را به خود جذب کنید.

آذر

امروز در مسیر پیش رویتان پیچ ها و تغییر جهت های ناگهانی خواهید دید که به احتمال زیاد در ابتدا به نظر شما آزاردهنده هستند و تمرکزی که روی اهدافتان دارید را به هم می زنند،اما اگر به راهتان ادامه بدهید خواهید دید که این تغییر جهت ها و پیچ و تاب های ناگهانی درست همان چیزی هستند که شما به آن نیاز داشته اید تا زودتر به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنید. امروز به هیچ وجه زمان مناسبی برای یک جا نشستن و زیر نظر گرفتن آنچه دارد برایتان اتفاق می افتد نیست. شما باید تکانی به خودتان بدهید و پیش از آنکه دیگران فرصت پیدا کنند برایتان تعیین تکلیف کنند، خودتان تکلیف خودتان را مشخص کنید!

دی

امروز شما می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید و تا حدود زیادی موفق باشید، اما این به شزطی خواهد بود که تنبلی را کنار گذاشته و خودتان برای زندگیتان تعیین تکلیف کنید. کنترل اوضاع را به دست دیگران نسپارید و اجازه ندهید دیگران به شما بگویند چکار باید بکنید. امروز موج شدیدی از انرژی در بازه های زمانی مختلف به سراغ شما خواهد آمد،این انرژی را هدر ندهید و از آن به نفع خودتان و برنامه هایی که در سر دارید استفاده کنید. اگر رفتاری درست و منطقی داشته باشید می توانید برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را به بهترین نحو ممکن عملی کنید و در پایان روز حس خوبی نسبت به خودتان و عملکردتان داشته باشید.

بهمن

امروز حواستان را خوب جمع کنید و به هیچ کس شانس اینکه شما و کارهایتان را زیر سؤال ببرد ندهید. شاید دیگران نسبت به شما و نیتی که دارید تردیدهایی داشته باشند، اما شما می توانید با رفتار درست خودتان را از هر اتهامی مبرا کنید. رفتاری همراه با اعتماد به نفس داشته باشید و به قول هایی که به دیگران داده اید عمل کنید. شما امروز قدرت و انرژی زیادی در اختیار دارید، اما گاهی ناگهان احساس خستگی و بی انگیزگی می کنید، هر گاه دچار چنین حسی شدید به خودتان یک استراحت کوتاه بدهید و سپس کارتان را دوباره با انرژی و انگیزه ادامه بدهید. امروز بحث کردن با عشقتان عواقب خوبی برای شما نخواهد داشت، پس مواظب رفتارتان باشید!

اسفند

اگر می خواهید امروز موفق باشید و همه ی کارهایی که برایشان برنامه ریزی کرده اید را با موفقیت به انجام برسانید بهتر است از عجله کردن خودداری کرده و کارها را آهسته و پیوسته پیش ببرید. شاید در طول روز موقعیت های غیر منتظره ای برایتان پیش بیایند، اما شما نباید به آنها اجازه بدهید که از مسیر اصلیتان منحرفتان کنند و برنامه هایتان را به هم بریزند. محکم و با اراده در برابر هر مانعی که می تواند بین شما و اهدافتان فاصله بیندازد بایستید. امروز به نفعتان است که کارها را از همان روش قدیمی و همیشگی انجام دهید و از امتحان کردن روش های جدید و امتحان نشده خودداری کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار