وقتی پزشک برای بیمار خود جشن تولد می‌گیرد +عکس
کد خبر: ۱۵۳۷۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

وقتی این روزها بحث استفاده از کارتخوان ها برای مطب های پزشکی مباحث روز رسانه ای است ، اما در شهرکرد یکی از پزشکان برای کودک بیمار در بیمارستان جشن تولد برپا کرد و این مساله از چشم رسانه ها دور نماند.

بروز خالدی فر فوق‌تخصص جراحی اطفال با تهیه یک کیک تولد برای کودک بیماری که عمل جراحی سختی را پشت سر گذاشته بود با برپای جشن تولد، روزهای حضور این کودک در بیمارستان را خاطره انگیز کرد.

این دختر بچه ۷ ساله که روز چهارشنبه بر اثر ترومای شکم دچار پارگی طحال شده بود از سوی دکتر بروز خالدی‌فر فوق تخصص حراجی اطفال تحت عمل موفقیت‌آمیز جراحی اسپلنورافی قرار گرفت.

از آنجا که عمل جراحی با روز تولد این کودک بیمار همزمان شد، پزشک معالج با اطلاع از این موضوع کیک تولدی تهیه و با رفتن بر بالین بیمار سختی عمل جراحی را به خاطره‌ای ماندگار و شیرین برای این کودک و خانواده‌اش تبدیل کرد.

وقتی پزشک برای بیمار خود جشن تولد می‌گیرد

این اقدام پزشک که می‌تواند به الگویی جالب برای سایر پزشکان تبدیل شود باعث رضایت و خوشحالی همراهان بیمار شد و آنها بابت تعهد کاری و این ابتکار به یاد ماندنی پزشک از وی تشکر و قدردانی کردند.

دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با در اختیار داشتن ۲ مرکز آموزشی- درمانی، ۸ بیمارستان، یکهزار و ۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی، ۹۸ آمبولانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) و بیمارستانی و ۵۱ آمبولانس مراکز بهداشتی و امکانات تشخیصی به جمعیت بیش از ۹۴۷ هزار نفری استان خدمات رسانی می کند.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
2
دکتر خالدی فر کارش درسته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار