نجات مادر و فرزندی که در کُمد حبس شده بودند
کد خبر: ۱۵۳۷۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

 سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان صبح دیروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این موضوع که شوهرش پس از ضرب و شتم خود و فرزند خردسالش آنان را در کمد خانه حبس کرده و از منزل خارج شده است، بلافاصله نیروهای پلیس وارد عمل شدند.

وی افزود: خانم مذکور با حالتی نگران به اپراتور ۱۱۰ اعلام می کند چندین ساعت است به همراه فرزندش در کمد حبس شده اند و حال فرزندش وخیم است و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تکمیلی، تلفن را قطع می کند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: اپراتور مجرب ۱۱۰ به محض دریافت خبر با شیوه های تخصصی پلیسی موفق به پیدا کردن آدرس منزل مورد نظر شده و بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ نیز تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: با حضور تیم های امدادی و انتظامی در محل و بعد از شکستن درب منزل، خانمی که با فرزند خردسالش در کمد محبوس شده بودند و در وضعیت جسمانی وخیمی قرار داشتند از سوی تیم های امدادی به مرکز درمانی منتقل و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

وی افزود: در بررسی های بعدی محرز شد مردی که زن و فرزند خود را در کمد خانه محبوس کرده بود شوهر سابق وی بوده که به علت اختلافات قبلی به منزل خانم مذکور مراجعه و با وی درگیر می شود و پس از کتک کاری و تخریب وسایل منزلش وی و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس کرده و خودش از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی لرستان حضور به موقع پلیس در انجام مأموریت ها را یک اصل دانست و افزود: با حضور به موقع خود در مأموریت ها می توانیم از بسیاری از وقایع پیشگیری کرد.

سردار مهدیان نسب ضمن قدردانی از زحمات پلیس و عوامل امدادی گفت: پلیس در همه حال ودر هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در راستای تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
|
Germany
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
13
اون مرد رو تبعید کنید تا دیگه هیچ بیشرفی جرات این غلطا رو نکنه
افرین به پلیس این شهر
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
0
چه طوري از داخل كمد تلفن زده ???
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
گوشی موبایلش حتما" همراهش بوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
چرا بعضی مردها اینقدرخودخواهند که همسرو فرزندان خود را جزء اموال خود میدانند و هرگونه تصرفی بر آنها را حق مسلم خود میدانند.بنظر میرسه که اول از همه تربیت و فرهنگ خانوادگی ودرکنارآن آموزش صحیح برخورد افراد بایکدیگر در مهدکودک ] دبستان ، دبیرستان و وجود قوانین حمایتی از زنان و کودکان میتواند در جلوگیری از بروز اینگونه رفتارهای نابهنجار مردان تا حدزیادی تاثیر داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار