اظهارنظر جنجالی کارگردان معروف درباره بروس لی
کد خبر: ۱۵۳۶۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 15    -    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
در صحنه‌ای از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» شخصیت بروس لی با بازی مایک هو مدعی می‌شود که می‌تواند محمدعلی کلی قهرمان بوکس جهان را شکست دهد و پس از آن یک بدلکار به نام کلیف بوث با بازی برد پیت را به مبارزه می‌طلبد، اما از او شکست می‌خورد.

اظهارنظر جنجالی کارگردان معروف درباره بروس لی«تابناک باتو» کوئنتین تارانتینو از تصویری که از بروس لی در فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» ارائه داده دفاع کرد و گفت: او شخصیت مغروری داشته است.

کوئنتین تارانتینو در واکنش به انتقاد‌هایی که درباره نحوه به تصویرکشیدن شخصیت «بروس لی» در فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» شده است، گفت: این نوع شخصیت‌پردازی چندان هم دور از واقعیت نیست و «بروس لی» شخصیت مغرور و متکبری داشته است.

اظهارنظر جنجالی کارگردان معروف درباره بروس لی

در صحنه‌ای از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» شخصیت بروس لی با بازی مایک هو مدعی می‌شود که می‌تواند محمدعلی کلی قهرمان بوکس جهان را شکست دهد و پس از آن یک بدلکار به نام کلیف بوث با بازی برد پیت را به مبارزه می‌طلبد، اما از او شکست می‌خورد.

تارانتینو درباره این صحنه توضیح داد: اگر برخی می‌گویند هرگز نشنیده‌اند که بروس لی بگوید می‌تواند محمدعلی کلی را بزند، باید بگویم من این چیز‌ها را از او شنیده‌ام. نه تنها بروس لی این حرف را زده بلکه همسرش لیندا لی نیز در کتاب خاطراتش به آن اشاره کرده است.

شنون لی دختر بروس لی نیز اخیرا در انتقاد از تصویر ارائه‌شده از پدرش در فیلم «تارانتینو» عنوان کرده که پدرش هرگز انسانی از خودراضی و متکبر نبوده است و شاید در هنر‌های رزمی که در آن بسیار به خود اطمینان داشت مغرور بود، چرا که با فاصله بسیار زیادی از سایرین جلوتر بود، اما هیچ‌وقت روی صحنه خودنمایی نمی‌کرد. او هرگز صحبت‌های تحقیرآمیزی درباره محمدعلی کلی بیان نکرده چرا که زمینی را که محمدعلی روی آن قدم می‌زد می‌ستود.

دختر بروس لی معتقد است پدرش همچنان توسط هالیوود سفید به حاشیه رانده می‌شود و همچنون فردی مزاحم با او رفتار می‌شود، درست شبیه تصویری که از او در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ارائه شده است.

اما تارانتینو درباره مبارزه بروس لی و کلیف بوث در فیلمش نیز توضیح داد: کلیف بوث (برد پیت) یک شخصیت خیالی است، پس می‌تواند بروس لی را شکست دهد. او در جریان جنگ جهانی دوم افراد زیادی را در مبارزه تن به تن کشته است. اگر بروس لی با کلیف بوث در یک مسابقه هنر‌های رزمی مبارزه می‌کرد او را می‌کشت، اما اگر این دو در جنگل‌های فیلیپین مبارزه تن به تن داشتند کلیف بوث او را می‌کشت.

«روزی روزگاری در هالیوود» با نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت درباره گروه تبهکار «منسون» به سرکردگی چارلز منسون است که در اوت ۱۹۶۹ در یک شب چندین نفر را در یک سکونتگاه هالیوودی متعلق به رومن پولانسکی کارگردان مطرح لهستانی- فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد شارون تیت همسر باردار پولانسکی بود. پولانسکی برای مدتی به اشتباه تصور می‌کرد که احتمالا بروس لی قاتل همسرش بوده است.

آل پاچینو، مارگو روبی، کرت راسل، داکوتا فانینگ، تیم راس و بروس درن ترکیب بازیگران مطرح این فیلم را در کنار دی‌کاپریو و برد پیت تشکیل می‌دهند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
1
12
هر وقت کسی به یکی از رکوردهایی که بروسلی در گینس داره بتونه نزدیک بشه اون وقت من اراجیف این کارگردان رو باور میکنم.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
1
9
تارانتینو یک کارگردان عقده ای راسیست است . در تمام فیلمهای آنگلو ساکسون موفق و خوب هستند . مثلا در kill Bill قهرمان زن سفید پوست با لباس زرد معروف روسی هم سیاه پوست هم ژاپنی و هم هیجانی را می کشد .
پاسخ ها
مرتضی
| |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
فیلم جانگوی آزاد شده رو پس ندیدی که به تارانتینو میگی ریسیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
1
7
رزمی کاران اصولا ادم های جدی هستند این دلیل بر مغرور بودنشان نیست .ماهیت این ورزش اینگونه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار