سیگاری‌ها چه بخورند، کمتر سرطان بگیرند؟
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۳۶۲۴
تاریخ انتشار: 2019 August 14    -    ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
bato-adv
bato-adv

مطالعات دانشمندان نشان داد که آن دسته از افرادی که در رژیم غذایی خود به طور مداوم (حداقل ۵۰۰ میلی گرم در روز) از مرکبات، دانه‌های جنگلی، سیب، چای سبز و دیگر مواد غذایی حاوی زردینه‌ها استفاده می‌کنند، احساس بهتری داسته و طولانی‌تر عمر می‌کنند.

 مصرف منظم غذا‌های سرشار از فلاونویید‌ها (زردینه ها) خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی-عروقی را کاهش خواهد داد.

مطالعات دانشمندان نشان داد که آن دسته از افرادی که در رژیم غذایی خود به طور مداوم (حداقل ۵۰۰ میلی گرم در روز) از مرکبات، دانه‌های جنگلی، سیب، چای سبز و دیگر مواد غذایی حاوی زردینه‌ها استفاده می‌کنند، احساس بهتری داسته و طولانی‌تر عمر می‌کنند.

جالب است که چنین محصولاتی بیشترین تأثیر محافظتی را بر روی افراد سیگاری و افرادی که از الکل استفاده می‌کنند، داشتند. با این حال، دانشمندان هشدار داده اند که فلاونوئید‌ها فقط اثرات زیانبار تنباکو و الکل بر روی بدن را ملایم می‌کنند و آن‌ها را به کلی از بین نمی‌برند.

بهداشت نیوز

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv