سنت باور نکردنی قبایل آفریقایی
کد خبر: ۱۵۳۵۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 15    -    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
در پایان فصل بارش در شمال نیجریه، مردم قبیله Wodaabe وودابی، جشنواره ای سالانه برای بیابان نشین ها برگزار می کنند. در این جشنواره مسابقه ای بین مردان به راه می افتد که به آن گِروول Gerewol می گویند.

سنت باور نکردنی قبایل آفریقایی«تابناک باتو» در پایان فصل بارش در شمال نیجریه، مردم قبیله Wodaabe وودابی، جشنواره ای سالانه برای بیابان نشین ها برگزار می کنند. در این جشنواره مسابقه ای بین مردان به راه می افتد که به آن گِروول Gerewol می گویند. مردان در این مسابقه بهترین لباسهایشان را می پوشند، آرایش می کنند و زینت آلات می آویزند، تا داوران زن بهترین آنها را انتخاب کنند. دندان ها و چشمان سفید امتیاز ویژه ای دارند، به همین دلیل است که حرکت های عجیبی از آنها سر می زند که در فیلم زیر می بینید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
4
تعداد زیادی از انسانها در سراسر جهان گرفتار باصطلاح آداب و رسوم قبائلی هستند که برای عده ای دکان شده است و سعی در نگهداری آن دارند ولی جهانی شدن و فرهنگ،ارزشها و هنجارهای مشترک جامعه انسانی جاهین این این آداب و رسوم قبائلی را کم دارد زیر پاهایش له میکند و صدای شکستن استخوان این آداب و رسوم احمقانه به گوش میرسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
چه وحشتناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار