اهمیت سئو سایت در کسب و کار اینترنتی
کد خبر: ۱۵۳۴۸۵
تاریخ انتشار: 2019 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

اهمیت سئو سایت در کسب و کار اینترنتی

سئو سایت در دنیای بازاریابی امروزی شاید به خوبی شناخته نشده باشد و یا حتی در بعضی موارد به اشتباه تعریف شود. در دهه گذشته سئو سایت به عنوان صنعتی در بین افراد شناخته شد که می تواند کیمیاگری کند، به همین علت بسیاری از افرادی که در این زمینه شروع به فعالیت کردند به دلیل شناخت و تعریفی اشتباه از بهینه سازی سایت، شکست خوردند.

این مسئله بسیار تاسف بار است؛ چراکه بهینه سازی سایت صنعتی است که باید با گذشت زمان در آن رشد کرد و هیچ چیزی در آن به یک باره اتفاق نمی افتد. طبق آمارهای به دست آمده از وب سایت نیوسئو، SEO یکی از بهترین روش های بازاریابی جدید محسوب می شود و بازده بیشتری نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی مثل تبلیغات تلویزیونی یا چاپی دارد.

با توجه به نکات مختلف آموزش سئو می فهمیم که سئو سایت نیز مانند تمامی روش های بازاریابی دیگر فاکتورهای مهمی مثل شهرت کسب و کار شما، برندسازی، افزایش ترافیک سایت، بهبود اعتبار سایت و بسیاری از موارد دیگر را شامل می شود. در ادامه به بررسی دقیق تر هرکدام از این موارد می پردازیم.

دیده شدن در کسب و کار با سئو سایت

Business Visibility اصطلاح بسیار کاربردی در یک دوره جامع آموزش سئو است. به این معنی که سئو سایت تا چه حدی می تواند به برند شما کمک کند تا در نتایج جستجو گوگل بهتر دیده شوید.

هنگامی که شخصی برای خرید محصولی در گوگل در حال جستجو است، در اولین مرحله وارد سایت هایی می شود که در صفحه اول هستند. طبیعتا هر شخصی دوست دارد تا وب سایتش در نتایج جستجو گوگل در رتبه های برتر نمایش داده شود و کلیک های بیشتری را از سمت کاربران دریافت کند.

حال باید ببینیم این چه کمکی به کسب و کار شما و روند موفقیتتان خواهد کرد؟

امیر قمصری مدیر و مؤسس تیم نیوسئو اعلام کرده است که اگر بتوانید به طور مستمر و مداوم در نتایج جستجو گوگل باقی بمانید، تعداد مشتری های شما به سرعت افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین باقی ماندن در رتبه های برتر گوگل است که اهمیت بالایی داشته و برای شما پولساز خواهد بود.

بهینه سازی سایت اعتبار کسب و کار را افزایش می دهد

طبق آماری که از تیم تحقیقاتی نیوسئو به دست آمده است، کاربران هنگامی که مطلبی را از وب سایت هایی که رتبه های بالایی دارند مطالعه می کنند، نکات مهم و برداشت هایی در ذهن آن ها شکل می گیرد و به این نکات عمل خواهند کرد. آن ها ممکن است که آگاهی کمی در این زمینه داشته باشند اما محتوای سایت شما که در رتبه های برتر نتایج جستجو قرار دارد را معتبر خواهند دانست و به آن اهمیت می دهند.

امیر قمصری در مورد اهمیت سئو سایت همیشه در دوره جامع آموزش سئو خود بیان می کند که رتبه سایت شما رأی اعتمادی است که کاربران به کسب و کار شما می دهند. این اصل تنها مربوط به این روزها نیست؛ بلکه در زمان های قدیم که بیشتر مردم برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود از روزنامه ها استفاده می کردند نیز این صفحات اول روزنامه بودند که اهمیت بیشتری داشتند.

افزایش مشتریان کسب و کار با سئو سایت

افزایش ترافیک سایت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در یک دوره جامع آموزش سئو باید به آن پرداخت. درست است که افزایش ترافیک و جذب کاربران و مشتریان بیشتر، به خودی خود برای کسب و کارتان پولساز نخواهد بود؛ اما طبیعی است که دیده شدن بیشتر باعث جذب افراد بیشتری می شود. به عنوان مثال، ترجیح می دهید که مغازه شما در کوچه های فرعی شهر باشد یا حاشیه یک خیابان پر رفت و آمد؟

سئو باعث بازگشت سرمایه می شود

در مقایسه با روش های مختلف تبلیغات و بازاریابی، بهینه سازی سایت یکی از بهترین روش هایی است که اگر به درستی انجام شود، در کوتاه مدت سرمایه صرف شده در یک کسب و کار را به صاحبان آن باز می گرداند.

Newseo به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزش سئو، در کلاس های خود بر این نکته مهم تأکید زیادی می کند. علت این است که سئو یک استراتژی بازاریابی داخلی است. به این صورت که از زمانی که کاربران برای دریافت خدمات یا بررسی محصولی به سایت شما مراجعه می کنند تا هنگام خروج آن ها، شما آزاد هستید شکل های متفاوتی از بازاریابی را ارائه دهید. البته که باید دقت داشته باشید که خدمات اصلی شما اهمیت بیشتری دارند.

امیدواریم که به درک درستی از اینکه چرا سئو برای کسب و کار شما مفید است و چرا بهتر است در کلاس های آموزش سئو شرکت کنیم، رسیده باشید. در برخی موارد ممکن است ندانید که از کدام استراتژی سئو استفاده می کنید و یا اینکه بهبود رتبه سایت شما در چه مرحله است. برای رفع این مشکل کافی است با مراجعه به مراکز معتبر آموزش سئو و خدمات بهینه سازی سایت مشکل خود را مرتفع کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار