اعلام زمان و شرایط ثبت نام زائرین اربعین
کد خبر: ۱۵۳۴۶۷
تاریخ انتشار: 2019 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی: ناجا با کنترل ترددها، از دهم محرم تا آخر صفر، اجازه عبور و مرور زائرین را صرفا برای افراد ثبت نام شده در سامانه سماح صادر می‌کند.

 محمدی فر دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام زائرین اربعین حسینی علیه السلام در سامانه سماح از اول شهریور اجرایی می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: با توجه به مصوبه ستاد مبنی بر ضرورت ثبت نام زائرین در سامانه سماح، مقرر گردید مقدمات لازم از طریق درگاه‌های مختلف شامل دفاتر حج و زیارت، پلیس بعلاوه ۱۰ و پیشخوان دولت فراهم می‌شود.

محمدی فر دبیر ستاد مرکزی اربعین همچنین از رسانه‌ها و اصحاب شریف رسانه درخواست کرد: الزامی بودن ثبت نام زائرین در سامانه سماح و خدمات بیمه‌ای زائرین اربعین را مستمرا به مخاطبان خود اطلاع رسانی کنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد و هماهنگی کامل بعمل آمده و اتصال سامانه‌های سماح و ناجا، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کنترل ترددها، از دهم محرم تا آخر صفر، اجازه عبور و مرور زائرین را صرفا برای افراد ثبت نام شده در سامانه سماح صادر می‌کند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با مرور دیگر مصوبات آخرین جلسه ستاد، تاکید کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نظارت بر خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی را در داخل خاک عراق عهده دار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار