فال روزانه دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۵۳۴۴۷
تاریخ انتشار: 2019 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما جزو آن دسته از افرادی هستید که توانایی هایتان زیاد است اما خودتان را دست کم می گیرید. از آنجا که امسال سال تصمیمات مهم است، بهتر است که اعتماد به نفستان را زیاد کنید و با جسارت قدم بردارید. هر چه در گذشته بوده را دور بریزید و فضا را برای چیزهای جدید در زندگی تان باز کنید. سعی کنید از امنیت اطراف تان اطمینان حاصل کنید و شرایطی را برای خود فراهم کنید که به شما آرامش می دهد. لازم است که دور بعضی از آدمها را خط بکشید. هر چه بیشتر به خودتان تکیه کنید، بیشتر موفق خواهید بود. امسال قراردادهای مهمی را امضا می کنید و از نظر مالی تغییرات اساسی به زندگی تان می دهید. سعی کنید که ارتباطتان را در محیط کار افزایش دهید تا پیشنهادهای بهتری دریافت کنید. در ماه پیش رو مسافرتی در پیش دارید که اتفاقات خوشایندی را برایتان رقم خواهد زد. اگر مجرد هستید، نگران تنهایی تان نباشید زیرا به زودی فردی وارد زندگی تان می شود که سالهایت منتظرش بوده اید. ماههای مهر، دی و بهمن از بهترین ماههای امسال شما خواهند بود.

فروردین

راهی را انتخاب کرده اید اما در مورد آن دودل دارید. شک به دلتان راه ندهید زیرا بهترین انتخاب را کرده اید. فقط یادتان باشد که در راهی که پیش رو دارید باید سخت سخت باشید، تا مشکلات مانع پیشرفت شما نشوند. زندگی عاطفی شما به زودی دچار دگرگونی خواهد شد و شما برخلاف ماههای اخیر، لحظات شیرین تری را تجربه خواهید کرد. خبری را از اخبار می شنوید که زاویه دیدتان را نسبت به موضوعی عوض خواهد کرد. بهتر است برای تصمیم گیری های جدید، عجله نکنید.

اردیبهشت

این روزها درگیری های زیادی دارید که باید خیلی زود به آنها سر و سامان دهید. از این رو استرس شما هم زیاد شده و فکر می کنید که ممکن است به مشکل بر خورید اما نترسید. کلید موفقیت شما مثبت اندیشی ست. اگر با برنامه ریزی پیش روید و به آینده امیدوار باشید، همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت. اگر در رابطه عاطفی خود کمی ناامید شده اید، به جای دوری از شریک زندگی تان بهتر است هر چه در دلتان است را رودر رو با او در میان بگذارید.

خرداد

شما فرد توانایی هستید اما گاهی خودتان را دست کم می گیرید. همین موضوع اعتماد به نفس را از شما می گیرد و موجب شکست تان می شود. یادتان باشد که اگر خودتان را باور داشته باشید، هیچ کاری غیر ممکن نیست. نگران مسایل مالی تان هستید اما خیلی زود به کمک شخصی این نگرانی شما برطرف می شود. اگر می خواهید روابط عاطفی تان بهتر از قبل شود، احساسات خود را پنهان نکنید و آن را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید.

تیر

از آنجا که این روزها ثبات فکری ندارید، زمان مناسبی برای ایجاد تغییرات مهم و تصمیم گیری نیست. هر چند ممکن است که پیشنهادهای خوبی به شما شود اما دست نگه دارید. بهتر است در مورد صحت اطلاعاتی که به دست تان می رسد، اطمینان حاصل کنید سپس در چند روز آینده در مورد آن تصمیم بگیرید. نگران از دست رفتن این فرصت نباشید، مطمئن باشید که اگر همه چیز صحت داشته باشد، این فرصت به زودی از دست تان در نخواهد رفت. دوستی نزدتان می آید و از شما درخواستی می کند. خواسته او را بی جواب نگذارید زیرا شما نیز روزی به او محتاج خواهید شد.

مرداد

امروز حوصله روزهای قبل را ندارید اما سعی کنید خودتان را با کارهایی که به آنها علاقه دارید، مشغول کنید. در این صورت زمان برایتان راحت تر خواهد گذشت و شما نیز احساس مفید بودن خواهید کرد. اگر چه شما فرد مستقلی هستید اما به نفع تان است که در فعالیت های گروهی شرکت کنید. این کار شما را با افراد جدید آشنا و علاوه بر آن ذهن تان را نسبت به ایده هایی که در سر دارید، باز خواهد کرد. بنابراین فرصت هایی که برای دیده شدن به دست می آورید را به سادگی از دست ندهید.

شهریور

خلاقیت شما در چنین روزی کم شده است، به همین دلیل نمی توانید در محیط کار خیلی بدرخشید و به چشم آیید.شاید بهتر باشد که خودتان را با کارهای روزمره و کارهایی که نیازی به خلاقیت و ایده های جدید ندارند، سرگرم کنید تا در زمان مناسب، هنگامی که بار دیگر ذهن تان باز شد و خلاقیت تان گل کرد، به کارهای مهم خود بازگردید. از کمک گرفتن از دیگران نهراسید و خجالت نکشید، آنها می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند.

مهر

این روزها ذهنتان به شدت مشغول است. فکر می کنید که درآمدتان ثابت مانده و هیچ پیشرفتی در کار ندارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است. در حال حاضر بهتر است نسبت به خرج کردن پول خود محتاط تر باشید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد. خلاقیت در کار نیز می تواند بر درآمد شما بیافزاید اما تحت هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. فردی مدتی ست که شما را زیر نظر دارد. بهتر است که شما نیز به اطرافتان دقت بیشتری داشته باشید تا در مواقع لازم آگاهانه عمل کنید.

آبان

موضوعی تمرکز شما را گرفته و این شما را آزار می دهد. بهتر است که به جای فکر کردن های مدام، خودتان را به دست تقدیر بگذارید تا هر چه خواست برای شما رقم بزند. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در انتظارتان خواهد بود. یکی از نزدیکانتان از شما دور شده اما نگران نباشید زیرا او به زودی چون گذشته به سمت شما باز خواهد گشت. اگر مدت ها به فکر یک سفر هستید، حالی زمان مناسبی است. بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

آذر

امروز کمی احساس بیماری دارید. بهتر است که در خانه بمانید و به خودتان رسیدگی کنید. شما این روزها بیش از حد از خودتان کار کشیده اید، زمان آن است که بیشتر به فکر سلامتی تان باشید. یک حمام آب داغ می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. اخیرا در رابطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، اگر هر دو بنشینید و با صداقت با هم گفتگو کنید، تمام مشکلات تان حل خواهد شد. فقط یادتان باشید که اگر احترام می خواهید، شما نیز باید به طرف مقابلتان احترام بگذارید.

دی

مشکلات اطرافتان را فراگرفته اند. اگر همین حالا بر آنها غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. تمام انرژی تان را بگذارید تا از این سد گذر کنید. سعی کنیددر ارتباط با دیگران خود واقعی تان باشید، این ساده ترین راه برای ارتباط برقرار کردن با دیگران است. اگر نگران عکس العمل دیگران هستید، باید بگوییم که آنها نیز از شخصیت واقعی شما لذت خواهند برد و دوست دارند بیشتر شما را بشناسند. به زودی دوستی شما را سورپرایز می کند. منتظر خبرهای خوب باشید.

بهمن

بهتر است که امروز خیلی به پرو پای دیگران نپیچید. شما کمی عصبی هستید و همین موضوع ممکن است در روابط شما خلل ایجاد کند. روزتان را با کارهای عقب مانده ای که دارید سر کنید و شب به بیرون از خانه بروید و از طبیعیت اطرافتان انرژی بگیرید تا حالتان بهتر شود. در مورد روابط عاطفی تان، اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. بنابراین برای زدن هر حرفی خوب فکر کنید. زمان خوبی ست تا تغییری هر چند کوچک به زندگی تان بدهید.

اسفند

شما برای رسیدن به هدف هایتان سخت تلاش کرده اید، امروز به یکی از آنها می رسید و این موضوع انرژی شما را دو چندان خواهد کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قدم های بعدی تان را بر اساس آنها بر دارید. اگر می خواهید با شریک زندگی تان در مورد موضوعی حرف بزنید، یادتان باشد که کلام شما باید از ته دلتان بیرون آید. بین عقل و احساس بهتر است که تعادل برقرار کنید تا همه چیز به خوبی پیش برود. فردی را از خود رنجانده اید اما آنقدر که شما این موضوع را بزرگ کرده اید، او نکرده است. شاید بد نباشد که آن را فراموش کنید و مثل قبل رفتار کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار