فال روزانه دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۵۳۳۷۰
تاریخ انتشار: 2019 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی خلاق، دارای قدرت تخیل بالا، عملگرا، قابل اطمینان، دارای اعتماد به نفس و طرفدار سادگی هستید. شما در زمینه ی حرفه ای فردی صادق و صریح هستید و همین باعث می شود که اعتماد دیگران را به راحتی به خود جلب کنید، اما رفتارهای بدتان، از جمله بی صبری، لجبازی و دمدمی مزاجی باعث می شوند سرعت پیشرفتتان به اندازه ای که باید باشد نشود. امسال ستاره ی بخت شما خواهد درخشید و چه در زمینه ی حرفه ای و چه از لحاظ اقتصادی موفقیت های زیادی را کسب خواهید کرد. سرمایه گذاری هایی که امسال انجام می دهید چنان سود زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت که خودتان هم باورتان نمی شود. نقل مکان به بک خانه ی جدید، خرید یک ماشین نو و یا سفر به یک کشور خارجی امسال بدون شک در برنامه ی شما جای خواهند داشت. از طریق سفر و شرکت در دورهمی های اجتماعی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که روابطی طولانی مدت با آنها خواهید داشت. کمک غیر منتظره ای که از جانب یکی از اقوام خود دریافت خواهید کرد به رشد حرفه ای بیشتر شما منجر خواهد شد. همسرتان با وجود اینکه هر از گاهی رفتارهای قابل پیش بینی از خودتان نشان می دهید، در تمام طول سال با شما همراه و همفکر خواهد بود و شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد. شما باید توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید و ورزش را در برنامه ی روزمره تان جای دهید. مهر، آبان و فروردین بهترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز شما سعی در انجام کاری دارید ولی یک نفر می خواهد با حرف ها و کارهایش شما را دلسرد و نا امید و وادار به عقب نشینی کند. شاید تعجب کنید، اما این شخص دقیقا همان چیزی است که شما برای انجام کاری که در سر داشته اید لازم دارید. اگر شما به اندازه ی کافی مصمم باشید این شخص می تواند با رفتار خود به شما انگیزه ای بیشتر برای رسیدن به هدف هایتان بدهد. به اینکه برای برداشتن قدم بعدی به سوی خواسته هایتان آمادگی کافی را دارید ایمان داشته باشید و به هر چیزی که می خواهد سد راهتان شود دهن کجی کنید. برعکس آنچه در ظاهر به نظر می رسد امروز برای شما با فرصت های زیادی همراه است.

اردیبهشت

امروز بین شما و اطرافیانتان، به ویزه اعضای خانواده تان نبردی مخفی بر سر قدرت شکل خواهد گرفت. هر یک از طرفین می خواهد حرف خودش را به کرسی نشانده و کارها را همان طوری که خودش می خواهد پیش ببرد. شاید واکنش اولیه ی شما شدید باشد و خیلی از طرف مقابلتان ناراحت شوید و با لجبازی بیشتری روی حرف هایتان پافشاری کنید، اما درست بر عکس تصور شما، بهترین راه برای حل این مشکل این است که سخت گیری نکنید و بپذیرید که هرکسی می تواند نظر خودش را داشته باشد. به جای اینکه بر علیه آنها باشید، همراه و همگام با آنها پیش بروید و اگر دیدید رفتارشان باز هم غیرمنطقی است از آنها فاصله بگیرید.

خرداد

امروز در میانه های روز ناگهان به این نتیجه خواهید رسید که تمام مدت در حال دویدن از این طرف به آن طرف بوده اید و مدام مسیرتان را تغییر داده اید. شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما به جای اینکه روی انجام یک کار تمرکز کرده و کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید، با از این شاخه به آن شاخه پریدن وقت زیادی را هدر می دهید. درست است که شما می توانید چند کار را به ط.ور همزمان پیش ببرید، اما قوی ترین افراد هم محدودیت هایی دارند و نمی شود همه کار را همزمان انجام داد. حواستان را جمع کنید، دیگران کارهای شما را زیر نظر دارند و عملکرد امروزتان ممکن است باعث شود قضاوت اشتباهی در مورد شما پیدا کنند.

تیر

امروز شما بسیار احساساتی شده اید و این وضعیت می تواند نقطه ی قوت و یا نقطه ی ضعف شما باشد، همه چیز به رفتار و عملکرد خود شما بستگی دارد. در مکالماتی که با اطرافیان خود دارید دقت بیشتری به خرج دهید، زیرا امروز دیگران تمایل شدیدی به جمع آوری اطلاعات و کسب دانش پیدا کرده اند، به همین دلیل هم بهتر است پیش از به زبان آوردن هر حرفی از صحت آن اطمینان کامل پیدا کنید تا به آبرو و اعتبارتان لطمه ای وارد نشود. اگر مشکلات موجود در رابطه ی عاطفیتان شما را ناراحت و نگران کرده اند به این فکر کنید که اگر همیشه همه چیز در رابطه تان خوب و بی عیب و نقص بود چه رابطه ی خسته کننده ای داشتید!

مرداد

امروز نسبت به دیگران و حساسیتی که نسبت به برخی مسائل خاص دارند بی تفاوت نباشید و مواظب باشید با حرف ها و کارهایتان مایه ی آزردگی خاطر آنها نشوید. شاید حتی بتوان گفت عاقلانه تر این است که در چنین روزی فاصله ی ایمنی بین خودتان و دیگران ایجاد کنید تا بدون آنکه خودتان را به دردسر انداخته و یا کسی را ناراحت کرده باشید از روز تعطیلتان لذت ببرید. به نظر می رسد که دیگران خیلی حساس تر از همیشه هستند و همه ی حرف هایتان را به خودشان می گیرند. برخی از این افراد بزرگترین سرمایه ی شما و عزیزترین افرادی هستند که در زندگیتان دارید، پس به احساسات آنها توجه کنید.

شهریور

افکار شما در حال حاضر کمی با احساساتتان گره خورده اند و همین مانع دیدن حقیقت به همان شکلی که واقعا هست می شود. تمام سعی خود را به کار بگیرید که احساسات خود را تا جای ممکن تحت کنترل در آورده و در نتیجه بتوانید به افکاری منطقی تر دست پیدا کنید. لزومی ندارد که احساسات خود را به طور کامل نادیده بگیرید، کافی است آنها را به طور مستقل مورد توجه قرار دهید. اگر امروز کسی شما را به خاطر کارهایتان مورد انتقاد قرار دهد به شدت عصبانی شده و واکنش نشان خواهید داد، تا جایی که ممکن است تصمیم بگیرید خودتان را از تمام فعالیت های گروهی کنار بکشید، اما تسلیم شدن در حال حاضر اصلا بهترین راه حل محسوب نمی شود.

مهر

امروز از روز تعطیلتان بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و سعی کنید وقتتان را تا جای ممکن در کنار دوستانی بگذرانی که افکار و علایقی شبیه به شما دارند. با هم به تماشای جدیدترین فیلم ها بروید، در کافه ی مورد علاقه تان به صحبت بپردازید و یا هر فعالیت فرهنگی دیگری که امکان انجامش برایتان فراهم است را در برنامه تان جای دهید. با این کار علاوه بر اینکه از روز تعطیلتان به بهترین نحو ممکن لذت برده اید، ایده ها و افکار جدیدی نیز به ذهنتان خواهند رسید که می توانند چه در زمینه ی حرفه ای، چه در زندگی شخصیتان به کارتان بیایند. فقط یادتان باشد که تحت هیچ شرایطی غیبت نکنید!

آبان

امروز شما احساس می کنید که دیگران درکتان نمی کنند. حتی اگر در مورد افکار و احساسات خود به مفصل ترین شکل ممکن صحبت کنید و همه ی جزئیات را هم توضیح دهید، باز هم به نظر می رسد که آنها بیشتر نگران خودشان و مسائل شخصی شان هستند تا شما! راستش را بخواهید این اصلا چیز عجیبی نیست و حتی اگر در سایر مواقع طور دیگری هم به نظر می رسد، در واقع بیشتر وقت ها دیگران به خودشان بیشتر از بقیه اهمیت می دهند! فقط شما می توانید به طوز تمام و کمال خودتان را درک کنید و به حل مشکلات خود کمک کنید. شاید بهتر باشد خیلی چیزها را از دیگران پنهان نگه دارید!

آذر

در حال حاضر همه چیز در زندگی شما منظم و مرتب است، از کمد لباستان گرفته تا میز کارتان همه چیز تمیز است و در حالی که دیگران نگران این هستند که چطور نظم را به زندگی خود بازگردانند، شما به این وضعیت خود افتخار می کنید. البته هنوز نمی توان گفت که به طور کامل راضی هستید، زیرا شما فردی کاملا ایده آل گرا هستید و برای تمام آنچه انجام داده اید به اندازه ی کافی احساس رضایت نمی کنید؛ کمی بیشتر قدر خودتان را بدانید. امروز شما آنقدر آرام هستید که دیگران نمی توانند به آنچه دارد در درونتان می گذرد پی ببرند. در واقع شما ترجیح می دهی به جای این که وقتتان را با توضیح خواسته هایتان به دیگران تلف کنید خودتان برای به دست آوردن آنها دست به کار شوید.

دی

امروز احساس می کنید که انگار در یک دام گرفتار شده اید. از طرفی دوستانتان سعی دارند شما را تحت تأثیر قرار داده و به سمتی که خودشان می خواهند بکشانند، از طرفی هم خانواده تان شما را با باورهای دیگری پرورش داده اند و انتظار دارند که به آنها وفادار باشید. شما در برابر هر یک از این دو سعی دارید نقابی را به چهره بزنید که از شما انتظار می رود، اما این کار در نهایت باعث خواهد شد که خود واقعیتان را فراموش کنید. اکنون زمان آن رسیده که تصمیم خودتان را در این مورد بگیرید، یادتان باشد که واقعیت تنها راه فرار شما خواهد بود. شما فکر می کنید که برخی از نیازهایتان را نمی توانید به راحتی برآورده کنید، اما سکوت کردن در مورد آنها راه حل خوبی نخواهد بود.

بهمن

امروز شما در چنان موقعیت های سختی قرار می گیرید که انگار شیطان روی یک شانه تان نشسته و می خواهد با پیشنهادهای وسوسه انگیزش شما را گول بزند و روی شانه ی دیگرتان هم فرشته ای نشسته و می خواهد به راه راست هدایتتان کند. بی شک باید به صدای فرشته گوش کنید. همان کاری را انجام دهید که می دانید درست است. شما در حال حاضر علاقه ی چندانی ندارید که در مورد مسائل حرفه ای خود با کسی صحبت کنید، نه اینکه از کار خودتان خجالت بکشید و یا چیزی وجود داشته باشد که بخواهید از دیگران مخفی کنید، فقط دوست دارید زندگی شخصی و حرفه ایتان از هم جدا باشند و چه خوب یا چه بد، شخصیتتان از روی کارتان مورد قضاوت قرار نگیرد.

اسفند

امروز احساس می کنید شرایط شما مانند بندبازی است که برداشتن حتی یک قدم اشتباه می تواند باعث سقوط او شود. راستش را بخواهید این خود شما هستید که شرایط را برای خودتان اینقدر دشوار کرده اید. اینقدر به خودتان فشار وارد نکنید و همه چیز را برای خودتان به موضوع مرگ و زندگی تبدیل نکنید. اگر همه چیز را اینقدر پیچیده ببینید و کارها را برای خودتان سخت کنید دیگران هم از کمک کردن به شما دلسرد خواهند شد. امروز اختلافاتی بین شما و عشقتان پیش آمده است و هیچ کدام از شما هم حاضر نیست کوتاه بیاید و تسلیم شود. اگر بخواهید همین قدر سرسخت بمانید هیچ راه حلی برایتان وجود نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار