تصاویری از بانوی کوهنوردِ مفقودشده در دماوند
کد خبر: ۱۵۳۳۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲

فرناز دولتخواه به همراه یک گروه ۲۰ نفره آن هم نه در قالب باشگاه معتبر کوهنوردی بلکه در جمع یک گروه خودمانی برای صعود قله دماوند از جبهه شمال شرقی اقدام می‌کنند و به دلیل خستگی به همراه یکی از اعضای گروه کمی با فاصله از گروه اصلی به سمت پایین حرکت می‌کنند و در مسیر یخچال شمال شرقی سقوط می‌کنند.

حمید مساعدیان رئیس بخش امداد و نجات و فدراسیون کوهنوردی با اعلام این خبر گفت: پس از سقوط براساس اظهارات همراه خانم دولتخواه هر دو کوهنورد مصدوم می‌شوند با این وجود خانم دولتخواه اعلام می‌کند به دلیل جا ماندن کوله پشتی اش باید دوباره صعود کند، همراه خانم دولتخواه ایشان را رها می‌کند و به سمت پایان قله حرکت می‌کند که اینجا اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

وی افزود: همراه خانم دولتخواه به پایین می‌رسد و پس از اطلاع رسانی درباره همراهش گروه امداد و نجات حاضر در بارگاه سوم فعال می‌شود برای یافتن خانم دولتخواه و انتقال مجروحان چهارشنبه و پنجشنبه بالگرد به منطقه اعزام می‌شود، اما اثری از خانم دولتخواه یافت نمی‌شود.

رئیس بخش امداد و نجات و فدراسیون کوهنوردی گفت: جمعه هم بالگرد در منطقه حاضر بود و به جستجو پرداخت ضمن اینکه در حال حاضر چند تیم جستجو فدراسیون کوهنوردی و استان مازندران در منطقه حضور دارند و در حال جستجو برای پیدا کردن خانم دولتخواه هستند هر چند بر اساس قوانین جستجو برای یافتن مفقودی در کوهستان پس از سه روز روند کاهشی خواهد داشت.

تصاویری از بانوی کوهنوردِ مفقودشده در دماوند

تصاویری از بانوی کوهنوردِ مفقودشده در دماوند

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
1
0
آقای مساعدیان نفرمودند که تیم های جستجو ونجات هلال احمر بیشتر از فدراسیون در منطقه فعال هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
1
1
جای قرتی بازی کار با قطب نمایی،راهیابی ای،زندگی در شرایط سختی،چیزی یاد میگرفت این نمیشد اوضاع،حداقل یک کارد نجات گربر پیشش بود شاید امیدی بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار