جزئیات کوچک‌تر شدن طرح زوج و فرد
کد خبر: ۱۵۳۳۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه در حال مطالعه برای تغییر رینگ شمالی حلقه دوم ترافیکی از بزرگراه همت به حکیم هستیم، گفت: این موضوع در حد یک ایده در حال مطالعه است و اگر مشخص شود که ترافیک را تعدیل می‌کند و تبعات دیگری ندارد، آن را به شورای ترافیک می‌بریم.

او با بیان اینکه نیاز به تغییر در رینگ شمالی از مدت‌ها قبل احساس می‌شد، افزود: هر دو بزرگراه همت و حکیم شرقی و غربی هستند و از آنجایی که بزرگراه حکیم داخل محدوده و همت خارج از آن قرار دارد، بار ترافیکی هر دو بزرگراه به داخل همت سرازیر می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه سال گذشته هم در یک مقطع چراغ مسیر بزرگراه کردستان به حکیم را خاموش و اعلام کردیم که خودرو‌هایی که بعد از ظهر قصد عبور از این مسیر را دارند، آزاد هستند، گفت: اکنون نیز این موضوع در حال مطالعه کارشناسی است تا مشخص شود که چه میزان اثر دارد و اگر نتیجه مطالعات منفی باشد، اجرا نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
بزرگراه تعريف داره و يكي از تعريف هاي بزارگراه اين است كه در آن تقاطع همسطح و چراغ قرمز ندارد ، مگر آنكه آقايان تعريف جديدي از بزرگراه داشته باشند.....
زمان طراحي مبناء ترافيك ٢٥ سال آينده را لحاظ ميكنند نه اينكه از همان روز افتتاح با ترافيك سنگين روبرو شويم
براي ورودي ملاصدرا به همت بايد مسير ديگري طراحي گردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
0
تمام مشکل اتوبان همت از ورودی اتوبان کردستان شمال به همت شرق ناشی میشه. لطفا این ورودی مسدود بشه و مشاهده خواهید کرد که چه گشایش قابل توجهی در ترافیک همت شرق خواهیم داشت.
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
0
بزرگراه رسالت فقط میتواند به شرق و غرب در طرح نباشد! چونکه برای خیلیها فقط یک مسیر عبوری است!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار