راز ازدواج دوم بازیگر زن لو رفت +عکس
کد خبر: ۱۵۳۳۰۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

بهنوش طباطبایی که قبل از طلاق مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از مهدی پاکدل شوهرش گرفته بود، هنگام طلاق از همه آن ها گذشت و تنها به یک آپارتمان در شمال تهران بسنده کرد.

بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که در سال‌های گذشته کم و بیش با حاشیه‌های مربوط به زندگی خصوصی اش، درگیر بوده است.

بار دیگر پست یک بازیگر در شبکه اجتماعی، خبرساز شده است. این روز‌ها شایعات فراوانی از پست‌ها و عکس‌هایی که بازیگران در شبکه‌های اجتماعی‌شان می‌گذارند، درست می‌شود.

این بار هم این قضیه، دامن بهنوش طباطبایی را گرفته است. گویا خانم بازیگر عکسی به همراه یک شعر عاشقانه از خودش را منتشر کرده است. حالا تب و تابی در فضای مجازی به راه افتاده که طبق آن‌ها احتمالا خانم طباطبایی ازدواج مجدد کرده است.
پست اینستاگرامی خانم بازیگر چه بوده است؟

بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است. اما شاید این بار خودش هم در حاشیه جدیدی که برایش به وجود آمده، بی تقصیر نبوده است.

او در صفحه شخصی اش، عکسی را منتشر کرده است. خانم طباطبایی زیر این عکس نوشته است: «برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم...». این شعر عاشقانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث شده احتمال ازدواج این بازیگر ۳۷ ساله در فضای مجازی دهان به دهان بچرخد. البته بهنوش طباطبایی هنوز واکنشی به شایعه ازدواجش نشان نداده است.
بهنوش طباطبایی؛ ازدواج با مهدی پاکدل و محبوبیت روز افزون

بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران است. او که رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد خوانده به دلیل علاقه به بازیگری وارد این حرفه شد. اولین نقش آفرینی خانم طباطبایی در سریال کوی دامون در دهه هشتاد بود. البته بیشتر مخاطبان او را با بازی در سریال مسافری از هند در نقش کتی به یاد دارند که با فرزاد حسنی همبازی بود.

طباطبایی بازیگری را با نقش‌های مکمل در سینما و سریال‌های تلویزیون به دور از حاشیه ادامه داد. اما حضور در مصائب دوشیزه و همبازی شدن با مهدی پاکدل باعث شد وارد مرحله جدیدی از حرفه هنری اش شود.

بهنوش طباطبایی اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از آن هر دو هنرمند در مرکز توجه دوربین‌های عکاسان و بسیاری از رسانه‌ها بودند. پاکدل در آن دوره با حضور در سریال اولین شب آرامش طرفداران زیادی پیدا کرده بود.

مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است. این زوج بعد از ازدواج هم بسیار پرکار و فعال بودند و هم عکس هایشان در بیشتر رسانه‌ها و سایت‌ها دیده می‌شد.
جدایی پرحاشیه بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در ۱۳۸۹ پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.

او یک سال پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.
مهدی پاکدل و حاشیه‌های بعد از طلاق

مهدی پاکدل هم بعد از جدایی گاهی با شایعاتی درباره ازدواج مجدد روبرو شده است. موقعی که پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته در حد همان شایعه باقی ماند.

رعنا آزادی ور از جمله بازیگران کم کار و بی حاشیه سینما و تئاتر است که در فیلم‌هایی مانند مارمولک، پارک وی و درباره الی حضور داشته است.
اظهار نظر جنجالی بهنوش طباطبایی درباره تبلیغات حاشیه سازش

مدتی است که خانم بازیگر برای تبلیغات یک برند پوشاک چرم، مورد انتقاد گروهی از حامیان حیوانات و محیط زیست قرار گرفته است.

سالانه پوست یک میلیارد حیوان در دنیا به مصرف صنعت چرم می‌رسد. این در حالی است که ما انسان‌ها برای پوشیدن یک لباس مناسب، گزینه‌های مختلفی برای انتخاب داریم، اما از آنجا که خیلی‌ها نمی‌دانند پوشیدن چرم و خز باعث می‌شود حیوانات چه خشونت بزرگی را از سر بگذرانند، اصرار به پوشیدن این لباس دارند.

مدتی است که بهنوش طباطبایی - برای تبلیغات یک برند پوشاک چرم، مورد انتقاد گروهی از حامیان حیوانات و محیط زیست قرار گرفته است؛ تبلیغاتی که این روز‌ها در فضای شهری خودنمایی زیادی می‌کند. چند وقت پیش بهنوش طباطبایی در یک مصاحبه، طوری به این انتقادات پاسخ داد که مشخص شد او اصلاً نمی‌داند لباسی که تبلیغ آن را می‌کند از کجا می‌آید و ناشی از چه خشونت بزرگی است.

او در این مصاحبه گفته است: «اتفاقا این کار خیلی به محیط زیست ما کمک می‌کند. همان‌طور که ما به قصابی می‌رویم و گوشت می‌خریم، چرا آن زمان نمی‌گوییم خوردن گوشت به قیمت کشته‌شدن یک حیوان است؟ اتفاقاً خیلی برای محیط زیست خوب است که آن پشم و پوست حیوانی که برای مصارف گوشتی، کشته شده را استفاده کنیم تا روی زمین باقی نماند. چون تولید میکروب می‌کند و اتفاقات بدی را رقم می‌زند. این پوست و … باید بروند در یک سیستم دیگری استفاده شوند.»

اگر شما هم مثل بهنوش طباطبایی فکر می‌کنید که لباس‌های چرم و خزی که می‌پوشیم پوست همان حیوانی است که گوشتش را می‌خوریم و اگر فکر می‌کنید با پوشیدن پوست حیوانات در حال کمک به محیط زیست خود هستید، حتماً این گزارش را بخوانید.

شاید بیشتر ما فکر کنیم که چرم، همیشه محصول جانبی صنعت گوشت و لبنیات است، اما این مسئله چندان صادق نیست. گاهی چرم، هدف اصلی برای پرورش حیوانات است. مثلاً ۸۰ درصد سود صنعت پررونق پرورش شترمرغ در آفریقای جنوبی از فروش چرم شترمرغ به دست می‌آید و گوشت، محصول ثانویه است. یا در هند، سود فروش چرم بیشتر از سود فروش گوشت گاوهاست. حتی فروش چرم حیواناتی که در وهله اول برای گوشتشان کشته می‌شوند، آنقدر پردرآمد است که به سختی می‌توان از چرم به عنوان یک محصول مازاد یا جانبی نام برد. مثلاً گاودارانی که حیوانات را مخصوص گوشت پرورش می‌دهند، ۲۰ درصد سود خود را مدیون فروش چرم هستند.

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است تنها یک خواهر بنام تینوش دارد به جز سینما در تئاتر هم فعال است و یک ازدواج ناموفق نیز دارد.

از کلاس بازیگری تا تئاتر

یک دوره بازیگری را در دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران گذرانده است سپس کم کم در تئاتر‌های نمایشی شروع به اتود‌های تمرینی زد تا برای بازی در تلویزیون انتخاب شد

ورود به تلویزیون

اولین بار در سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال کوی دامون وارد قاب تلویزیون شد یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید.

ازدواج

بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل در اسفند ۱۳۸۹ ازدواج کرد.

نحوه آشنایی

همکاری طباطبایی و پاکدل در سال ۱۳۸۵ در فیلم مصائب دوشیزه باعث آشنایی این دو شد و کم کم ارتباط خانوادگی شکل گرفت! این آشنایی کم کم بیشتر شد

و سرانجام بحث خواستگاری پیش آمد و ازدواج کردند.

علت طلاق بهنوش طباطبایی

رابطه این زوج هنری پس از ۵ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۴ به طلاق ختم شد، این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

خصوصیات و علایق

بهنوش طباطبایی صبور و کم حرف است. اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می‌کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است، آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می‌باشند

پیگیری فیلم‌های روز

نه زیاد فیلم می‌بندم نه کم، بستگی به حوصله ام دارم. از فیلم‌های روز تا جایی که بتوانم عقب نمی‌مانم، همه را شاید نبینم، ولی بی خبر نمی‌مانم، تازگی‌ها سریال‌های روز دنیا من را بیشتر سر ذوق می‌آورد.

آرام و محتاط

در بحرانی‌ترین شرایط هم بدی‌ها را با واکنش‌های تند و خشونت آمیزی که برای دیگران عادی است پاسخ نمی‌دهد، کسی را قضاوت نکرده و نمی‌کند

طعنه به همسر سابق

او در متنی به مناسبت روز پدر نوشت: پدرم، تنها مرد زندگی من که قلبش فقط به مهر و نوازش می‌تپه، زبانش فقط از مهر و نوازش میگه و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه است

خداوند حافظ مردان و پدرانی باشه که رسم عاشقی رو بلدن و الهی که دنیا پر شود از این مردان …

لحظات شادی با مردم

زیاد اهل صفحات مجازی نیستم، ولی همین حضور کمرنگ هم موید این است که همیشه شادی و لحظات پر انرژی ام را با مردم به اشتراک گذاشته ام

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
3
104
از همه مطالباتش چشم پوشي كرد؟!!! آپارتماني در شمال تهران همچين كم هم نيست كه تازه به پاكدل طعنه هم بزنه. در ضمن مگر حق تحصيل و كار و حضانت فرزندان بعد از طلاق هم معني پيدا مي كنه كه ازش چشم پوشي كرده باشه؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
12
64
بعید میدونم مهدی پاکدل شخصیت خشنی داشته باشه که ایشون تو کامنت ازش به کنایه خشونت ایشون رو یادآور شده...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
به قیافه ظاهری آدمها نباید قضاوت کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
4
78
حق حضانت که نداشته ، حق تحصیل و کار و.. که بهد از طلاق معنی نداردآپارتمانش رو که گرفته ، مهریه رو هم شاید به شرط طلاق نگرفته، اصل کار آپارتمان است که گرفته دیگه چیه رو بخشیده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
2
88
این چهره ها رو باید بهشون اهمیتی نداد . خیلی شاخ شدن الکی
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
13
5
این یعنی بمعنای واقعی مهرم حلال جونم آزاد.؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
12
17
من حاضرم باهاش ازدواج کنم و تا پایان عمر در کنارش و حامیش باشم و تنهاش نزارم و در خدمتش باشم ...زنها نیاز به عاطفه و دوست داشته شدن دارن و حامی میخان و متاسفانه در قشر هنرمندان ازدواج حالت ازدواج سفید رنگ تعلق گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
چشمت آپارتمان رو گرفته ناقلا
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
7
41
ما هنر و هنرپیشگی از این خانم ندیدیم که اینقدر بولدش میکنید و خبر ازش میدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
6
لطفا سریال هایی را که خانم طباطبایی بازی کرده اند را هم نام می بردید تا دلیل شهرتشان را بفهمیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
1
4
مگه پاکدل چیکاره هست که یه اپارتمان تو شمال شهر بخشیده وعین خیالش هم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
9
وای راز ساخت بمب اتم و بمب هیدروژنی لو رفت ....... خانم طباطبایی ازدواج دوم کرد ........دست بردارید با این تیتر زدناتون خوب ازدواج کرده که کرده به من و شما چه ربط داره که می گویید راز ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار