مراکز عرضه و ذبح دام در روز‌های عرفه و عید قربان +جدول
کد خبر: ۱۵۳۲۰۶
تاریخ انتشار: 2019 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

فهرست ۲۴ جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان اعلام شد.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: حتی ذبح یک دام در خارج از جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام، سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار داده و به خطر می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد، گفت: برخی منتظرند تا اتفاق ناگواری رخ دهد، سپس به دنبال یافتن مقصر باشند، اما پیش از هر پیشامد ناگواری، همه باید برای حفظ سلامت شهروندان به میدان بیایند و به هر شکلی که می توانند، در این خصوص اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

راد، خبرنگاران را پیشقراولان آگاهی بخشی و دیده بانان جامعه دانست و تاکید کرد: مدیریت شهری تهران در طرح عرضه بهداشتی دام، نه تنها هیچ سودی نمی برد، بلکه هزینه های فراوانی هم می‌کند، اما این هزینه‌ها را سرمایه گذاری در قبال حفظ سلامت شهروندان می‌دانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر همراهی و هماهنگی بسیار خوب شهرداری‌های مناطق و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اجرا و معرفی طرح عرضه بهداشتی دام، خاطرنشان کرد: این مهم، بیانگر درک مشترک همه بخش‌های شهرداری تهران، نسبت به حفظ سلامت شهروندان است و البته اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان، در شناساندن این کار بزرگ سنگ تمام گذشته‌اند.

گفتنی است، طی روزهای عرفه و عید سعید قربان، 30 هزار راس دام در 24 جایگاه عرضه بهداشتی دام به شهروندان عرضه خواهد شد.

بر همین اساس این سازمان برای رفاه حال شهروندان اقدام به برپایی 24 جایگاه‌ عرضه بهداشتی دام در ایام عرفه و عید سعید قربان کرده است که اسامی و نشانی این جایگاه‌ها بدین شرح است:

مراکز عرضه و ذبح دام در روز‌های عرفه و عید قربان

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار