سخت ترین انتخاب برای یک پدر/باید یکی از دخترانش بمیرد! +عکس
کد خبر: ۱۵۳۱۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

یکی از بهترین اتفاقات که برای هر یک از ما کاملا خوشایند می باشد، متولد شدن نوزادی است که از بدو ورود به خانه می تواند بهترین و جذاب ترین عطر دنیا را با خود وارد خانه کند و بهترین لحظات را به عنوان عضو جدید خانواده برای اعضای دیگر ایجاد نماید. این قطعا می تواند جزء یکی از بهترین اتفاقات خوب و خوش دنیا باشد.

اما سالانه تعداد چند درصدی از نوزادهای متولد شده همراه با برخی بیماری ها به دنیا می آیند که خوشبختانه امروزه علیرغم پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف، شاهد برطرف شدن این سری از مسائل هستیم.

از مهم ترین اقداماتی که پزشکان اخیرا موفق به انجام آن شدند، جدا کردن کودکان دوقلو به هم چسبیده بود که با موفقیت تمام آنها را جدا کردند و این در حالی بود که گفته می شد ممکن است آنها جانشان را از دست دهند.

با این حال پدر 50 ساله ای به نام " ابراهیم ندیایه "، دو سال گذشته دختران به هم چسبیده خود را که بیشتر دو خواهر بر روی یک بدن هستند را از سنگال به بریتانیا منتقل کرد تا جراحی های لازم برای درمان آنها انجام شود. او پدر 6 فرزند است که این روزها بیش از دو سال می باشد که دختران دوقلو 3 ساله خود به نام های ماریمه و ندیه را به بریتانیا آورده است.

این دو دختر بهم چسبیده دارای قلب، مغز و ریه های مجزا هستند و این در حالی می باشد که سیستم گوارشی، کبد، مثانه و 3 کلیه اشتراکی دارند. تنها از 200 هزار تولد یکی از آنها کودکان بهم چسبیده خواهد بود. ماریمه دارای قلب ضعیف تری نسبت به خواهر خود می باشد و به همین دلیل پزشکان اخیرا از پدر آنها درخواست عجیبی کرد.

پزشکان از پدر آنها خواستند تا یکی از دختران دوقلو را انتخاب کند چرا که یکی از خواهران برای سلامتی دیگری باید فدا شود! واقعا شوکه کننده است! هر تصمیمی می تواند عواقب تلخی را داشته باشد. او پزشکان زیادی را در سرتاسر جهان اعم از آمریکا، زیمباوه، نروژ، سوئد، بلژیک و آلمان را ملاقات کرد و نهایتا در بریتانیا حضور یافت. با این حال هنوز این پدر زحمتکش، تصمیم خود را اعلام نکرده است..!

سخت ترین انتخاب برای یک پدر/باید یکی از دخترانش بمیرد! +عکس

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
2
2
خوشبختانه امروزه علیرغم پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف، شاهد برطرف شدن این سری از مسائل هستیم...'علیرغم 'وسط این جمله نباید باشه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خیر
ناشناس
| |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
بجای علیرغم کلمه به رغم بایستی استفاده شود.
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
2
14
خدایا پناه برتو.فقط تویی امیدهرموجودی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
2
8
ای خدا ............
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار