وام خانه در دانمارک بدون بهره شد
کد خبر: ۱۵۳۱۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

به گزارش اسپوتنیک، بانک نوردیا در دانمارک، شروع به ارائه وام 20 ساله مسکن با بهره 0٪ در سال کرد. نوردیا بانک دانمارک یکی از بانک هایی است که در تاریخ بانکداری این کشور بسیار درخشیده است.

نرخ پایین وام مسکن در دانمارک امر غیر معمولی نیست. پیشتر نیز در اوایل ماه اوت بانک Realkredit دانمارک وام با بهره سالانه 0.5٪ برای مدت 30 سال را شروع کرد.

بانک های دانمارک در دادن اعتبار به مشتریان خود از هم پیشی می گیرند و موسسه اعتباری Jyske Bank که سومین بانک بزرگ دانمارک است اعلام کرد قصد دارد به مدت 10 سال وام با نرخ منفی صادر کند. بر این اساس مشتری ها علاوه بر اینکه سالانه هیچ بهره ای بابت وامی که می گیرند دریافت نمی کنند بلکه حتی در آخر قادرند مبلغی کمتر به بانک پرداخت کنند.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
3
ای کفار چرا به فکر مردم نیستسد؟؟؟؟؟؟
مرد نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
1
2
یقینا درست میگید ولی اگر فرض را بر صفر بودن تورم در اروپا هم در طی 20 سال آینده بذاریم ولی باز این سوال پیش میاد که درآمد بانک ازکجا خواهد بود؟ تنها چیزی که به فکرم میرسه اینه که درآمد خودشون را از وامهایی که به دیگران غیر از خرید خونه میدن در میارن و این وام بدون سود در واقع کمک به مردمشون هست. یعنی همه چیز را برای خودشون نمیخوان و میگن اگر ما داریم از پرداخت وامهای دیگه سود میکنیم، خوب اینجا هم قسمتی از سودمون را با مردمی که میخوان صاحب خونه بشن تقسیم کنیم. اگر اشتباه میکنم لطفا یکی اصلاح کنه
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
5
علت وام با سود صفربانکها= اگر بانکها پول را در حسابهای خود نگه دارند به آنها مالیات تعلیق می گیرید لذا جهت جلوگیری از آنها دست به این اقدام می زنند دقیقا مثل کشور اسلامی خودمان که بانکها نه سود می گیرند نه جریمه تاخیر نه سود جریمه تاخیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار