دستگیری قاتل بعد ۲۷ سال در شاهرود
کد خبر: ۱۵۳۰۶۹
تاریخ انتشار: 2019 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

سرهنگ علی کریمی،فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری قاتل نزاع خونین ۲۷ سال قبل سبزوار در یک دامداری اطراف شاهرود خبر داد و گفت: این فرد طی این سال‌ها با هویت‌های جعلی در استان‌های مختلف کشور بوده است. بعدازظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه قاتل نزاع خونین ۲۷ سال قبل سبزوار در یک دامداری اطراف شاهرود دستگیر شد، ابراز داشت: ۲۷ سال قبل در جریان یک نزاع و درگیری در سبزوار، مردی میان‌سال با ضربات چاقو از پای درآمد و قاتل نیز پس از جنایت، متواری شد که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت.

وی بابیان اینکه در جریان این تحقیقات و بررسی‌ها، گزارشی مبنی بر حضور مشکوک مردی در یک دامداری در اطراف شهرستان شاهرود به پلیس مخابره شد، افزود: از سوی دیگر ماموران پلیس آگاهی سبزوار نیز که پیگیر پرونده قتل بودند اطلاعاتی مبنی بر حضور قاتل در شهرستان شاهرود دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه موضوع با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ بسیج مورد پیگیری قرار گرفت، ابراز داشت: پلیس سرانجام موفق شد پس از ۲۴ ساعت تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس خود، محل اختفای متهم در یک دامداری روستاهای حاشیه‌ای این شهر را شناسایی کند.

کریمی با بیان اینکه پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی، عملیات دستگیری متهم آغاز و وی در کمترین زمان ممکن توسط پلیس بازداشت شد و تحت بازجویی قرارگرفته، تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرم و جنایتی بود و گواهی فوت جعلی که به نام قاتل صادرشده بود را نیز ارائه کرد اما این حربه کارگر نیفتاد.

وی ضمن بیان اینکه با بررسی‌های فنی مشخص شد متهم ۴۷ ساله، همان قاتل فراری که با هویتی جعلی در دامداری مشغول کارشده است، افزود: این فرد سال ۷۱ به دلیل اختلافش با مقتول بر سر یک تصادف، در یک نزاع با چند ضربه چاقو مرتکب قتل شده و سال های درازی که با هویت های جعلی در استان های مختلف کشور بوده است.

فرمانده انتظامی شاهرود اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و هماهنگی با مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی به ماموران پلیس آگاهی شهرستان سبزوار تحویل داده شد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار