سرقت موتورسیکلت، مالباخته را سکته داد
کد خبر: ۱۵۲۹۹۶
تاریخ انتشار: 2019 August 07    -    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

سرهنگ سیدامین موسوی پور در تشریح این خبر بیان داشت: ظهر روز گذشته طی تماس‌های شهروندان محله مشیریه با سامانه ۱۱۰ پلیسی مشخص شد فردی در یکی از بوستان‌های این محل در حال خرید و فروش موادمخدر هست.

وی ادامه داد: سریعا نسبت به اعزام نیرو‌های عملیات کلانتری به محل اعلامی اقدام شد و در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی راه‌های ورود و خروج پارک توسط پلیس تحت کنترل درآمد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مرد جوانی که سوار بر موتورسیکلت خود در حال فروش موادمخدر بود شناسایی شد و متهم که با دیدن نیرو‌های پلیس، سوار بر موتورسیکلت خود قصد فرار از محل را داشت در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه با دلالت متهم به کلانتری مشخص شد موتورسیکلت مورد استفاده متهم سرقتی است، اما او این موضوع را منکر شد و بیان داشت موتورسیکلت را خریداری کرده است.

سرهنگ موسوی پور در ادامه تصریح کرد: با استفاده از سامانه جامع پلیسی، مالک موتورسیکلت شناسایی و با او تماس برقرار که مشخص شد موتورسیکلت را متهم از مالباخته در محدوده خیابان نامجو به سرقت برده و تاثیر این اتفاق بر شاکی طوری بوده است که نصف صورت و بدن او طی یک سکته فلج می‌شود؛ بنابراین گزارش، تصاویر دوربین مداربسته حین سرقت نیز به دست آمد که موید موضوع سرقت از سوی متهم است و در ادامه پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و برای انجام سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع محترم قضائی قرار گرفت.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار