وقتی ملانیا ترامپ هوس سفر می‌کند
کد خبر: ۱۵۲۷۹۹
تاریخ انتشار: 2019 August 06    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

حدود سه سال است که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا است و هنوز از استرالیا دیدن نکرده است. با توجه به این که پیش از ترامپ، باراک اوباما و جورج دبلیو بوش در دوره هشت ساله خود از این کشور دیدار کردند، توجه بسیاری به این موضوع جلب شده که سفر ترامپ به استرالیا در چه زمانی رخ خواهد داد.

اکنون به نظر می رسد که ملانیا ترامپ در حال سوق دادن همسرش برای انجام سفر به ملبورن در پایان سال برای شرکت در مسابقات گلف جام رئیس جمهور ها است.منابع ارشد واشنگتن به روزنامه صبح سیدنی گفته اند که بانوی اول در حال تلاش است تا با همسرش در مسابقات سالانه گلف که امسال در ویکتوریا برگزار می شود شرکت کنند.

وقتی ملانیا ترامپ هوس سفر می‌کند

شاید تصور کنید شرکت در یک رویداد گلف موضوع مهمی نیست و استرالیایی ها نباید زیاد ماجرا را شلوغ کنند. اما حقیقت این است که ماجرا برای استرالیایی ها چیزی فراتر از یک مسابقه معمولی است و می تواند جنبه دیپلماتیک و حتی تشریک مساعی داشته باشد. درواقع مشخص است که سفر دونالد ترامپ و همسرش به استرالیا فارغ از جنبه ظاهری برخی مسائل پشت پرده و پنهان نیز دارد که برای هر دو طرف مهم است.

نکته جالب دیگر اصرار بانوی اول ایالات متحده به این سفر است. از زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ تا کنون ملانیا نقش چندان قابل توجهی در تصمیمات ریاست جمهوری ایفا نکرده و باید دید این بار تا چه حد اثر گذار خواهد بود.

انتخاب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار