شیطانِ کلاهبردار را شناسایی کنید
کد خبر: ۱۵۲۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 06    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد. متهم با پوشش اخذ وام بانکی مبالغ هنگفتی را از سوژه های مورد نظر سرقت می کرد.

سردار عبدالرضا آقاخانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با شگرد اخذ وام ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با خودروهای گرانقیمت و جعل عناوین مدیرعامل شرکت و قاضی اقدام به شناسایی سوژه های خود که غالباً بانوان می باشد، کرده و پس از آشنایی مقدماتی در پوشش اخذ وام بانکی، مبالغی از آنان برای افتتاح حساب دریافت و سپس متواری می‌شود.

آقاخانی ادامه داد: با توسعه فعالیت‌های پلیسی، متهم به هویت “علیرضا مشهدی غلام” دارای ۹ فقره سابقه کیفری شناسایی و طی نیابت قضائی در پایتخت پس از تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد و تا کنون نیز ۱۳ نفر شاکی با مصادیق کلاهبرداری، سرقت و اعمال منافی عفت از استان‌های مختلف به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی شده اند.

درخواست پلیس: شیطانِ کلاهبردار را شناسایی کنید

وی افزود: با توجه به دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان و با عنایت به اینکه کلاهبرداری با این شگرد همچنان در سایر استانها متصور می باشد، مالباختگان می توانند برای شکایت به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

آقاخانی به همشهریان بخصوص بانوان توصیه کرد: شهروندان خصوصاً بانوان، توجه داشته باشند که برای اخذ وام و تسهیلات می بایستی صرفاً به بانک‌ها مراجعه کنند و اشخاصی که به ظاهر دارای تمکن مالی و از روابط عمومی بالایی برخوردار هستند به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده چراکه امکان خسارات مادی و معنوی جبران ناپذیری متصور می‌باشد.

برنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
در پی شکایت احدی از شهروندان؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار