بهترین ترفندهای آرایشی خانگی
کد خبر: ۱۵۲۷۳۸
تاریخ انتشار: 2019 August 06    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
امروز می‌خواهیم چند ترفند آرایشی به شما یاد بدهیم که کمک می‌کند در هزینه‌ها به طرز قابل توجهی صرفه جویی کنید و لوازم آرایشی را که فکر می‌کنید دیگر به درد نمی‌خورند دوباره بازسازی کنید! به این ترتیب میتوانید با کمترین هزینه آرایشی ساده و زیبا داشته باشید.

بهترین ترفندهای آرایشی خانگی«تابناک باتو» امروزه آرایش کردن و آراسته بودن اهمیت زیادی پیدا کرده است و همه سعی می‌کنند ظاهر زیباتری داشته باشند. اگر اهل آرایش باشید حتما قیمت بالای لوازم آرایشی اطلاع دارید و می‌دانید که لوازم آرایشی لوکس و باکیفیت قیمت بالایی نیز دارند. امروز می‌خواهیم چند ترفند آرایشی به شما یاد بدهیم که کمک می‌کند در هزینه‌ها به طرز قابل توجهی صرفه جویی کنید و لوازم آرایشی را که فکر می‌کنید دیگر به درد نمی‌خورند دوباره بازسازی کنید! به این ترتیب میتوانید با کمترین هزینه آرایشی ساده و زیبا داشته باشید. خوبی این ترفند‌های آرایشی این است که بسیار ساده هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها انجام دهید؛ بنابراین لازم نیست آرایشگر حرفه‌ای باشید تا این ترفند‌های آرایشی به کارتان بیاید. این ترفند‌ها برای هرکسی است که آرایش می‌کند و آراسته بودن را دوست دارد.

مداد چشمتان را به خط چشم ژله‌ای تبدیل کنید!

بهترین ترفندهای آرایشی خانگی

آرایش چشم یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین هاست و تاثیر بسیار زیادی در چهره شما دارد. بسیاری از خانم‌ها یک مداد چشم و یک خط چشم دارند و هر از گاهی از هرکدام استفاده می‌کنند. حتما می‌دانید که خط چشم و مداد ژله‌ای به دلیل نرم و روان بودن خطی صاف‌تر و تمیزتر ایجاد می‌کنند و آرایش چشمتان را حرفه ای‌تر و زیباتر نشان می‌دهند. اما ما به شما می‌گوییم که لازم نیست دوبار پول بدهید و با یک ترفند آرایشی می‌توانید مداد چشمتان را به خط چشمی ژله‌ای و روان تبدیل کنید. برای این کار کافیست مداد چشمتان را کمی روی شعله فندک بگیرید و گرم کنید. بعد ۱۵ ثانیه صبر کنید تا کمی خنک شود و باعث اذیت شدن چشمانتان نشود. حرارت باعث می‌شود مداد چشم خشک شما تبدیل به یک مداد ژله‌ای روان شود که با آن می‌توانید خط چشمی صاف و بی نقص بکشید. همین کار را می‌توانید در مورد خط لب نیز انجام دهید و خط لبی صاف و حرفه‌ای داشته باشید.

ریمل خشک شده تان را دوباره قابل استفاده کنید!

بهترین ترفندهای آرایشی خانگی

خشک شدن ریمل یکی از معضلاتی است که هر خانمی با آن مواجه شده است. گاهی پول زیادی بابت ریمل می‌دهیم و بعد از مدتی ریمل خشک و غیرقابل استفاده می‌شود. ریملتان را دور نیندازید! ما به شما ترفندی یاد می‌دهیم که ریمل خشک شده شما دوباره مثل روز اول بشود و تا مدت‌ها بتوان از آن استفاده کرد. ریمل را داخل یک لیوان آب گرم قرار دهید و بگذارید چند دقیقه‌ای باقی بماند. اگر عجله دارید و وقت این کار را ندارید هم می‌توانید کمی قطره چشم (۴-۵ قطره) داخل ریمل بریزید و تکان بدهید و دوباره از ریملتان استفاده کنید.

BB کرم خانگی بسازید!

احتمالا تا به حال نام بی بی کرم را شنیده اید. این کرم‌ها که به شدت محبوب شده اند ترکیبی از کرم مرطوب کننده، کانسیلر و گاهی ضدآفتاب هستند. اما شما می‌توانید خودتان بی بی کرم بسازید و هزینه اضافه بابت خرید کرم ندهید. پشت دستتان کمی کانسیلر بریزید و بعد کمی کرم مرطوب کننده به آن اضافه کنید و با انگشت ترکیب را با هم مخلوط کنید. اگر به نظرتان لازم است باز هم کرم مرطوب کننده اضافه کنید و تا به دست آمدن ترکیب دلخواه این کار را ادامه دهید. کرم‌ها را خوب با هم ترکیب کنید تا ترکیبی یکدست به وجود بیاید. بعد بی بی کرم خانگی و دست سازتان را روی پوستتان استفاده کنید و از نتیجه شگفت انگیز آن لذت ببرید.

مژه‌های بلند و زیبا با روغن زیتون!

بهترین ترفندهای آرایشی خانگی

بله، برای اینکه مژه‌های زیبا و بلند داشته باشید از روغن زیتون استفاده کنید! استفاده از روغن زیتون مطمئنا یکی از بهترین ترفند‌های آرایشی است و نتیجه شگفت انگیزی خواهد داشت. روغن زیتون باعث تقویت ریشه مژه‌ها می‌شود و با استفاده مداوم از آن، مژه‌هایی محکم و سالم خواهید داشت. به مدت یک الی دو هفته هر شب با فرچه‌ای تمیز کمی روغن زیتون به مژه هایتان بمالید و بعد از این مدت نتیجه فوق العاده آن را روی مژه هایتان ببینید و لذت ببرید.

رژ لب شکسته تان را تعمیر کنید!

بهترین ترفندهای آرایشی خانگی

این هم یکی دیگر از معضلاتی است که ممکن است برای همه پیش آمده باشد. بار‌ها شده که رژ دوست داشتنی و البته گران قیمتتان از دستتان می‌افتد و از وسط دو نیم می‌شود و می‌شکند! در این جور مواقع معمولا فکر می‌کنیم کاری از دستمان برنمی آید و رژ لب را دور می‌اندازیم. اما دست نگه دارید! به کمک یکی از بهترین ترفند‌های آرایشی می‌توانید رژ لب عزیزتان را تعمیر کنید و دوباره از آن استفاده کنید. تکه شکسته را دقیقا روی رژ لب قرار دهید و بعد با فندک به مدت ۲۰ ثانیه محل شکستگی را گرم کنید. حرارت باعث می‌شود رژ لبتان نرم شود و تکه شکسته شده دوباره به رژ لب بچسبد.

ایران کوک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار