علت عجیب عقبکی راه رفتن مرد جوان+عکس
کد خبر: ۱۵۲۶۳۱
تاریخ انتشار: 2019 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

مرد جوان اندونزیایی به نام " مدی باستونی " در طی یک چالش برای ذخیره و نجات محیط زیست، تصمیمی عجیب و در عین حال بسیار شوکه کننده‌ای را گرفت.

او در طی این تصمیم از روستای خود در جاوا شرقی به سمت پایتخت واقع در جاکارتا که یک مسافت ۸۰۰ کیلومتری می‌باشد را پیاده روی کند. اما این یک پیاده روی ساده و عادی نبود و او در این ۸۰۰ کیلومتر به پشت راه رفت و شروع این چالش دقیقا در ژوئیه بود.

مدی در طی این چالش به گونه‌ای حرکت کرد که در روز ۷۴ مین استقلال اندونزی در ۱۷ اوت در کنار رئیس جمهور قرار گیرد و با او صحبت کند. هدف اصلی این مرد اندونزیایی این بود تا از شخص رئیس جمهور درخواست کاشت انبوه درخت در نزدیکی روستای آن‌ها کرد تا به محیط زیست منطقه خود کمک کند.

او همچنین اعلام کرد که فعالان محیط زیست منطقه ان‌ها هم اکنون در حال فعالیت هستند و با کمک شخص رئیس جمهور می‌توانند هر چه بهتر به محیط زیست کمک کنند. او در این راهپیمایی با استفاده از لوله‌های جوش خورده و آینه نصب شده استفاده کرد تا بتواند از آن برای دید خود استفاده کند و در کوله پشتی اش تعداد وسیله به ارزش ۲۱ دلار را حمل می‌کرد و بعد از رسیدن به مقصد آن‌ها را اهدا کرد

با این حال علیرغم رکورد جالب او در پیاده روی بصورت برعکس، امیدواریم تا او توانسته باشد برای روستا و آبادی که ساکن آنجا است، محیطی کاملا پاکیزه و سبز را به ارمغان آورده باشد. با این حال هنوز ملاقات او با رئیس جمهور توسط رسانه‌های معتبر تائید نشده است.

علت عجیب عقبکی راه رفتن مرد جوان+عکس

فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار