نصب بنر‌های ارشادی با موضوع بدحجابی در مترو
کد خبر: ۱۵۲۶۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

مسئولان مترو تهران می‌گویند که از امروز (یکشنبه) کار نصب بنرهای ارشادی با موضوع بدحجابی در ایستگاه‌ها با محتوای «با حجاب وارد مترو شوید» شروع شده است.

طی چندروز گذشته برخی خبرها به نقل از مسئولان مترو با مضمون فعال شدن گشت ارشاد و فعالیت پلیس بانوان در موضوع بدحجابی در ایستگاه‌های مترو منتشر شده بود و حالا مسئولان این شرکت می‌گویند که بنرهای ارشادی را نیز برای نصب در ایستگاه ها آماده کرده‌اند.

براساس اعلام مدیران مترو از چند روز گذشته ماموران انتظامی خانم در ایستگاه‌های مترو به بانوانی که بدحجاب باشند تذکر می‌دهند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری قطارشهری (مترو) تهران و حومه در این باره توضیح داد: این شرکت در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری می‌کند که این بار برای حفظ شئونات اسلامی بنرهای ارشادی با موضوع با حجاب وارد مترو شوید در ایستگاه های مترو تهران نصب می‌شود.

محسن محمدیان امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ برخی مسافران از نحوه پوشش بانوان بدحجاب گلایه دارند و به همین منظور تلاش می‌کنیم با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و ترویجی برای حفظ شئونات اسلامی گام‌هایی برداریم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه نیز چند روز گذشته طی مکاتبه‌ای با فرمانده پلیس مترو خواسته بود که در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

محمدیان خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر ماموران پلیس بانوان مترو تهران نیز در ایستگاه‌ها مستقر هستند و با ارشاد و همچنین تذکر از بانوان بدحجاب می‌خواهند که شئونات اسلامی خود را چه در ایستگاه و چه در داخل واگن رعایت کنند.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
1
5
این کارها بی فایده است قسم می خورم شماها پس بچه های دهه هشتاد برنخواهید آمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
7
جای بنر های دزدی و اختلاس خالییییییییییی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار