قتل برادر به خاطر نخریدن نان
کد خبر: ۱۵۲۴۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 01    -    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹

عصر یکم بهمن سال ۹۷ به ماموران کلانتری یافت آباد خبر رسید که درگیری دو برادر در خانه شان به خون کشیده شده است. ادامه گزارش خیلی تلخ بود چرا که در این درگیری خانوادگی پسر ۲۶ ساله به نام یاسر به قتل رسیده بود.

وقتی تیمی از ماموران پلیس کلانتری پای در صحنه جنایت گذاشتند، خود را در برابر جسدی دیدند که شاهرگش بریده شده بود. همان جا برادر کوچک‌تر یاسر به نام ناصر ۲۳ ساله در حالی که به شدت اشک می‌ریخت خودش را عامل جنایت معرفی کرد و تسلیم پلیس شد. پرونده ناصر با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده بود که مادر قربانی اعلام گذشت کرد.

در دادگاه

ناصر دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه ناصر گفت:من برادرم را خیلی دوست داشتم. پدرمان چند سال پیش فوت کرد و من و یاسر همراه مادرمان زندگی می‌کردیم. چند روزی بود سر خرید نان با هم اختلاف پیدا کرده بودیم. برادرم تنبلی می‌کرد و من چند بار به او اعتراض کردم. اما یاسر می‌گفت، چون من از او کوچک‌تر هستم همیشه باید نان بخرم. آخرین بار سر این ماجرا با هم درگیر شدیم و من که ناراحت شده بودم خانه را ترک کردم. وی ادامه داد: من چند ساعت بعد به خانه برگشتم و دیدم برادرم خوابیده است. عصبانی شدم و او را بیدار کردم، اما او به یک باره سیلی به صورتم زد و شروع به فحاشی کرد.

من واقعا قصد دعوا نداشتم، اما او به سمت من حمله ور شد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم کارد میوه خوری را برداشتم. نمی‌دانم چطور کارد با گردن برادرم برخورد کرد و خون فواره زد. من همان موقع با اورژانس تماس گرفتم، اما کار از کار گذشته بود. وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می‌ریخت افزود:من شرمنده مادرم هستم. مادرم از قصاص من صرف نظر کرد و همین موضوع من را شرمنده‌تر از قبل کرده است. می‌دانم اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام و به مادرم قول داده ام با آزادی از زندان گذشته را برای او جبران کنم. حالا از قضات تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

بنابر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
1
بعد از این باید همه دفعات خودت نون بخری
احمق اگه زنده بود لااقل بعضی دفعات می خرید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
تو خوبی
احتمالا تو هم داداش بزرگه خونواده ای و از این حربه تو خونتون استفاده گی کنی
مواظب باش این بلا سر خودت نیاد زرنگ خان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
4
این نسل جدید چرا اینجورین؟
23 ساله و 26 ساله سر نون گرفنن دعوا می کنند
ظاهرا نسل به نسل دارن بی عرضه تر میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
4
مفت مفت... اگه جوان تو این سن و سال شغل داشته باشه این جوری عاطل تو خونه نشینه این اتفاقات هم نمیفته...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار