کدام کشور‌ها بیشتر در اینستاگرام وقت می‌گذرانند؟
کد خبر: ۱۵۲۲۸۳
تاریخ انتشار: 2019 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

در تازه‌ترین آمارهای منتشره از سوی مؤسسه تحقیقاتی استاتیستا در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ میلادی، فهرستی از ۱۰ کشور جهان که دارای بیش‌ترین تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند، منتشر شده است که شباهت زیادی به آمارهای قبلی دارد.

بر اساس نمودار زیر که در وب سایت statista آمده است، می‌توانید فهرستی از کشورهای جهان که در ماه جاری میلادی، ژوئیه ۲۰۱۹، میزبان بیشترین تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام بودند، را مشاهده کنید:

مردم کدام کشور‌ها بیشتر در اینستاگرام وقت می‌گذرانند؟

۱. ایالات متحده آمریکا: ۱۱۰ میلیون کاربر فعال در ماه

۲. برزیل: ۷۰ میلیون کاربر فعال در ماه

۳. هند: ۶۹ میلیون کاربر فعال در ماه

۴. اندونزی: ۵۹ میلیون کاربر فعال در ماه

۵. روسیه: ۴۰ میلیون کاربر فعال در ماه

۶. ترکیه: ۳۷ میلیون کاربر فعال در ماه

۷. ژاپن: ۲۶ میلیون کاربر فعال در ماه

۸. انگلستان: ۲۳ میلیون کاربر فعال در ماه

۹. مکزیک: ۲۲ میلیون کاربر فعال در ماه

۱۰. آلمان و ایتالیا: ۱۹ میلیون کاربر فعال در ماه

در این نمودار می‌توان دریافت که ایالات متحده آمریکا، برزیل و هند به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم فهرست ۱۰ کشوری که کاربران آنها بیشترین استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌کنند، قرار گرفته‌اند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که کاربران آن بیشتر در میانگین سنی نوجوانان و جوانان قرار دارند و نسبت به سایر گروههای سنی بیشتر از آن استقبال کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی که یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس‌بوک به شمار می‌رود، موفق شده است در سال‌های اخیر نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران در سراسر جهان را به سمت و سوی خود جلب کند و طرفداران زیادی را از کشورهای مختلف به سمت خود بکشاند.

طبق گزارش‌های پیشین منتشر شده در وب‌سایت the factsite، در اسل ۲۰۱۸ میلادی بالغ بر ۴۵ میلیارد تصویر و پست در پلت‌فرم این شبکه اجتماعی محبوب به اشتراک گذاشته است که در نوع خود رقم بسیار قابل ملاحظه و رکورد موفقیت آمیزی محسوب می‌شود.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار