مدل موی جالب به مناسبت تولد پادشاه تایلند
کد خبر: ۱۵۲۲۵۹
تاریخ انتشار: 2019 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
یک مرد تایلندی به نام «میتری مایک چیتینوندا» که علاقه زیادی به پادشاه کشورش دارد، به مناسبت جشن تولد ۶۷ سالگی پادشاه، موهایش را مدل خاصی کوتاه کرد و تحسین برخی از مردم و انتقادات برخی دیگر را به همراه داشت، مخالفان این مدل مو را نوعی بی احترامی می‌دانند.

مدل مویی به مناسبت تولد پادشاه تایلنداختصاصی «تابناک باتو»ـ یک مرد تایلندی به نام «میتری مایک چیتینوندا» که علاقه زیادی به پادشاه کشورش دارد، به مناسبت جشن تولد ۶۷ سالگی پادشاه، موهایش را مدل خاصی کوتاه کرد و تحسین برخی از مردم و انتقادات برخی دیگر را به همراه داشت، مخالفان این مدل مو را نوعی بی احترامی می‌دانند.

 

مدل مویی به مناسبت تولد پادشاه تایلند

در اطراف سر چیتینوندا کلمه «زنده باد» قابل خواندن است و در طرف دیگر سر او هم کلمه «پادشاه» نوشته شده و پشت سر او نیز تصویری از پادشاه تایلند «واجیر الونگکورن» رسم شده است.

مدل مویی به مناسبت تولد پادشاه تایلند

میتری ۴۷ ساله می‌گوید: برخی از مردم می‌گویند که من این کار را برای خودنمایی انجام داده ام، اما این حرف درست نیست، فقط به خاطر نشان دادن عشقم به پادشاه این کار را کرده ام.

طرفداران پادشاهی در تایلند از ابزار‌های افراط گونه برای نشان دادن دوستی خود با پادشاه استفاده می‌کنند. پادشاه فعلی تایلند که سه سال پیش بر تخت قدرت نشست هنوز نتوانسته محبوبیت پدر فقیدش «بومیپول آدولیاده» را که هفت دهه تا سال ۲۰۱۶ بر قدرت بود را کسب کند.

مدل مویی به مناسبت تولد پادشاه تایلند

میتری که ریش هایش را به رنگ قرمز درآورده، یک بار هم تصویری از نخست وزیر و رئیس شورای ملی صلح و نظم به نام «پرایوت چان اوچا» را روی سرش به تصویر کشیده بود. «شانتانو» آرایشگر که طراح این مدل مو بوده هم از علاقه‌مندان به پادشاهی تایلند است و به مناسبت تولد پادشاه خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

مدل مویی به مناسبت تولد پادشاه تایلند

 

مدل مویی به مناسبت تولد پادشاه تایلند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار