بهاره رهنما با تیپ پلنگی در کنار همسرش+عکس
کد خبر: ۱۵۲۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 29    -    ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

بهاره رهنما در اکران خصوصى فیلم “سرکوب” حضور یافت.

رویداد24

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
من هر وقت ایشان را میبینم و تغییراتی زیادی که داشتند کلن از ازدواج پشیمان میشوم و شاید تصمیم بگیرم کلن قید ازدواج رو بزنم.

متاسفانه خانم های ایرانی تا قبل از ازدواج کم غذا میخورند تا لاغر بمانند اما همین که ازدواج نمودند شروع به پرخوری میکنند و بعد از 1 سال چنان افزایش وزنی پیدا میکنند که شما کلن متعجب میشید که آیا این همان فردی هست که من با ایشان ازدواجنمودم.

بهترین راه برای اینکه کلاه سرتان نرود این هست که همیشه قبل از اینکه دختری را برای ازدواج انتخاب کنید مادر او را ببینید. دخترها در نهایت شبیه مادران خود میشوند.

شما زنان در کشورهای اروپای غربی، ژاپن و کره جنوبی، استرالیا و نیوزیلند یا اسکاندیناوی را ببینید اینها همیشه وزن خود را کنترل میکنندو شما وقتی زنان 40 یا 50 ساله اینها را میبینید فکر میکنید که یک دختر جوان هستند.

در حالی در کشور خودمامن دختران 17 یا 18 ساله به قدری چاق هستند شکم دارند که حد ندارد و این هم همه اش بر میگردد به خانواده و جامعه

متاسفانه جامعه ایران یک جامعه اسراف کار و پرخور هست که هیچ از خود گذشتگی ندارد و حاضر نیست به هموطن نیازمند خود کمک نماید. در حالی که در اروپای غربی ، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و نیوزیلند اینها نظامشون بسیار شبیه نظام های سوسیالیستی هست و اکثر مردم در یک سطح هستند و دارای چنان سیستم مالیاتی کارآمدی هستد که نه اجازه میدهد کسی بیش از اندازه فقر شود و نه اجازه میدهد کسی بیش از اندازه ثروتمند گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار