سلنا گومز جا پای آنجلینا جولی می‌گذارد
کد خبر: ۱۵۲۰۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 29    -    ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
سلنا گومز به عنوان یک هنرمند می‌خواهد جهان را به جای بهتری تبدیل کند و امیدوار است که این کار را از طریق انجام امور خیریّه، تأثیر گذار‌تر از هر زمان دیگری محقق کند. او می‌خواهد از قدرت رسانه‌ای و تریبونی که در دست دارد و با صدای رسای خود به مردم کمک کند.

سلنا گومز جا پای آنجلینا جولی می‌گذارداختصاصی «تابناک باتو»ـ سلنا گومز به عنوان یک هنرمند می‌خواهد جهان را به جای بهتری تبدیل کند و امیدوار است که این کار را از طریق انجام امور خیریّه، تأثیر گذار‌تر از هر زمان دیگری محقق کند. او می‌خواهد از قدرت رسانه‌ای و تریبونی که در دست دارد و با صدای رسای خود به مردم کمک کند. آیا او می‌خواهد نقشی همچون آنجلینا جولی و اوپرا وینفری داشته باشد و در فعالیت‌های خیرخواهانه جا پای آن‌ها بگذارد؟

 

سلنا گومز جا پای آنجلینا جولی می‌گذارد

بنا به گزارش یک منبع نزدیک به این هنرمند و به نقل از «هالیوود لایف» سلنا گومز هیچ وقت نسبت به فعالیت‌های خیرخواهانه و بخشش به نیازمندان بیگانه نبوده است. او کوچکترین سفیر حسن نیّت یونیسف است و دیدار‌های سرزده‌ای از کودکان داشته است. اینطور که سلنا ادعا می‌کند قصد دارد تا روشنایی بخش زندگی دیگران باشد.

سلنا گومز جا پای آنجلینا جولی می‌گذارد

این منبع نزدیک می‌گوید سلنا تمام توجه خود را در زمینه سینما و موسیقی متمرکز کرده که جزو جدایی ناپذیر زندگی او به شمار می‌روند، با این حال او در جستجوی امور دیگری است که او را رو به جلو پیش براند و الهام بخش و دارای تأثیر انسانی شگفت انگیز باشد.

سلنا گومز جا پای آنجلینا جولی می‌گذارد

سلنا می‌گوید قصد ندارد وارد دنیای سیاست شود و دوست دارد در همین جایگاه خود به بچه‌ها و افراد کم سن و سال‌تر از خود که بهره کمتری از زندگی برده اند، کمک کند.

سلنا گومز جا پای آنجلینا جولی می‌گذارد

سلنا گومز در سال ۲۰۰۸ میلادی سفیر یونیسف شد. در اولین کار او در یونیسف برای کمک کردن به کودکان به غنا سفر کرد. وی در یونیسف برنامه‌ها و کنسرت‌های خیریه اجرا کرده است.

سلنا گومز جا پای آنجلینا جولی می‌گذارد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
8
3
خوبه تو جهان یسری بدبخت آفریده شده تا آدمای مشهور با اونا خودشیرنی کنن و شهرتشونو بیشتر کنن
پاسخ ها
دیار
| |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
تو هم بجای حسادت و منفی بافی برو کمک کن هیچی نباشە امثال سلنا میتونن دل چند تا بچە را شاد کنن امثال تو چی غیر از منفی بافی و مقصر کردن بقیە چیز دیگەای هم بلدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار