فال روزانه دوشنبه 7 مرداد 1398
کد خبر: ۱۵۲۰۵۵
تاریخ انتشار: 2019 July 29    -    ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما ویژگی های شخصیتی فوق العاده ای دارید که شما را به شخصی منحصر بفرد تبدیل می کنند. شما باهوش و با استعداد هستید و در تحصیلاتتان عملکرد خیلی خوبی را از خود نشان می دهید. امسال این عشقی که به مطالعه و انجام تحقیقات گسترده در مورد یک موضوع خاص دارید و توانایی بی نظیرتان در به کار گرفتن آنچه خوانده اید به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه ی حرفه ای پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید. همچنین عملکرد خوب و استفاده ی بهینه ی شما از آنچه در اختیار دارید باعث خواهد شد مورد تشویق مقامات مافوق خود قرار بگیرید و حتی ترفیع رتبه داشته باشید. شخصیت دوست داشتنی و خونگرمی شما باعث خواهد شد دوستان زیادی پیدا کنید. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل جدی مواجه نخواهید شد، اما برخی مشکلات جزئی برایتان پیش خواهند آمد که با مراجعه به پزشک به راحتی حل خواهند شد. اگر پیش از این در بازار بورس و یا مسکن سرمایه گذاری کرده باشید امسال سود قابل توجهی را از سرمایه گذاری های قبلی خود به دست خواهید آورد. شاید برای اهداف کاری یک سفر به خارج از کشور داشته باشید که اگر با برنامه ریزی و آمادگی کافی انجام شود موفقیت های بی سابقه ای را برایتان رقم خواهد زد. چنانچه نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کرده باشید زمستان امسال به احتمال زیاد به خانه ی خت خواهید رفت. ماه های آبان، دی، فروردین و تیر بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز ممکن است اوضاع در محل کارتان طبق انتظار شما پیش نروند و نتوانید برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید. بعضی از همکارانتان به دلایلی که برای شما چندان واضح نیستند قصد دارند راه های دیگری برای انجام کارها انتخاب کنند که با برنامه ها و روش های پیشنهادی شما کاملا متفاوت هستند و این وضعیت برای شما اصلا قابل تحمل نیست. شما از آن آدم هایی نیستید که می توانند یک جا منتظر بنشینند تا بقیه برایشان تعیین تکلیف کنند. با این وجود بد نیست این را به خودتان یادآوری کنید که قرار نیست همیشه همه چیز طبق خواسته های شما پیش برود. کمی هم به دیگران فرصت بدهید تا اوضاع را کنترل کنند!

اردیبهشت

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از زیر کار کردن در می روند و از انجام کارهای سخت و سنگین در راه رسیدن به اهداف و خواسته های خودتان هیچ ابایی ندارید، اما امروز احساس می کنید باری که به دوش شما گذاشته شده است دارد از حد توان شما سنگین تر می شود. چرا امروز تمام کوله بارتان را زمین نمی گذارید تا کمی استراحت کنید؟ در حین استراحت بد نیست نگاهی هم به بارتان بیندازید و ببینید آیا آنچه دارید به دوش می کشید واقعا نقشی در رسیدن شما به خواسته هایتان خواهد داشت؟ آیا اصلا این بار سهم شما بوده است یا یک نفر دیگر با زرنگی تمام آن را به دوش شما انداخته و خودش را کنار کشیده است؟

خرداد

امروز صبح کمی زودتر از همیشه بیدار شوید و با یک پیاده روی کوتاه و سریع گردش خونتان را بالا برده و احساس شادابی و نشاط را به خودتان هدیه کنید. شما امروز قطعه ی گم شده ی تمام پازل ها هستید و می توانید حلال بسیاری از مشکلات باشید. دیگران امروز روی کمک ها و راهنمایی های شما حساب ویژه ای باز کرده اند، پس آنها را ناامید نکنید و اگر کاری از دستتان برمی آید که به کارها و برنامه های شخصی تان لطمه ای وارد نمی کند برای آنها انجام دهید. امروز اگر می خواهید دل شخصی که دوست دارید را به دست بیاورید باید خجالت را کنار گذاشته و کمی جسورتر باشید. از صحبت کردن در مورد موفقیت ها، استعدادها و توانایی هایتان خجالت نکشید!

تیر

امروز دیگران در مورد خیلی چیزها با شما صحبت می کنند، اما حرف زدن در مورد احساساتشان اولویت اصلی آنها نیست. شاید بهتر باشد شما هم فعلا بیخیال احساساتتان شده و اجازه بدهید عقل و منطقتان کنترل اوضاع را در دست بگیرند. در زمینه ی حرفه ای امروز آغازگر دوره ای از موفقیت و پیشرفت برای شما خواهد بود و خودتان هم می توانید به وضوح این روند رو به رشد را مشاهده کنید. تمام موانع و مشکلاتی که در این چند وقت اخیر تجربه کرده اید را فراموش کنید، حالا دیگر بخت به شما روی آورده است. بد نیست قدر موفقیت هایتان را بدانید و همین امروز در کنار دوستان و عزیزانتان به افتخار آنها یک جشن کوچک برگزار کنید.

مرداد

امروز شما می توانید نگرشی منطقی به احساسات خود داشته باشید و از موضعی بی طرفانه به آنها نگاه کنید. از این فرصت استفاده کنید و ببینید بر اساس آنچه در مورد احساس خود کشف می کنید چه کارهایی باید انجام دهید. مواظب باشید کارهایتان بر اساس عقل و منطق باشند و در تلاشی عجولانه در واکنش نشان دادن به یک نفر دیگر کارهایی انجام ندهید که بعدا باعث پشیمانی تان شوند. مطمئن باشید فکر کردن قبل از اینکه وارد عمل شوید نتایج فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت. امروز ممکن است به دلایلی موفق نشوید عشقتان را ببینید، اما اگر خودتان بخواهید می توانید این شرایط را به فرصتی برای نزدیک تر شدن به هم تبدیل کنید.

شهریور

امروز بهتر است تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا دست از عادت زشت غیبت کردن در مورد دیگران بردارید. هروقت خواستید در مورد کسی حرفی بزنید ابتدا به این فکر کنید که آیا این شخص از شنیدن حرف هایتان چه احساسی پیدا خواهد کرد. به این فکر کنید که آثار حرف هایتان خیلی بیشتر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می کنید و از طریق شنونده هایتان به افراد خیلی بیشتری منتقل خواهند شد و می توانند نگرش دیگران نسبت به این شخص را تغییر دهند. امروز فاصله ی بین به دست آوردن دل شخصی که دوستش دارید و از دست دادن او می تواند به اندازه ی یک تار مو باشد. همه چیز به خود شما و صداقتی که در رفتارتان دارید بستگی دارد.

مهر

به فکرها و نظرات دیگران هم گوش کنید. اینکه فقط روی خودتان تمرکز کنید بدین معناست که زیبایی و آگاهی فوق العاده ای که می توانید از طریق گوش کردن به دیگران به دست بیاورید را از دست می دهید. همان طور که انتظار دارید دیگران به شما و نظراتتان احترام بگذارند شما هم باید برای نظرات و عقاید آنها ارزش قائل شوید. خودخواهی شما می تواند راه را به طور کامل به روی مغزتان ببندد و جلوی رشد آن را بگیرد. شما امروز افراد و موقعیت هایی که می توانند برای شما منافعی به همراه داشته باشند را به خود جذب خواهید کرد. سعی کنید از این فرصت حداکثر استفاده را برده و روابط خود را با آنها حفظ کنید.

آبان

امروز خواهید دید که ذهنتان خیلی بهتر از همیشه عمل می کند و درک خیلی بهتری از هدف خود در زندگی دارید. این می تواند فرصت خوبی برای سر و سامان دادن به اهداف و برنامه هایتان باشد. میلتان نسبت به کمک کردن و مراقبت از دیگران بسیار زیاد شده است و حتی اعتماد به نفستان بسته به این است که چقدر به درد اطرافیان خود می خورید و به آنها کمک می کنید. رفتارتان طوری است که انگار همه بچه های شما هستند و به نظرات و توجه شما نیاز دارند. اگر کسی از شما درخواست کمک کرد یا فکر کردید توصیه هایتان به رشد و آگاهی آنها کمک می کنند حتما این کار را بکنید، اما موظب باشید کارهایتان جنبه دخالت به خود نگیرند.

آذر

بسیاری از مردم زندگی خود را بی آنکه برای کارهایشان به طور آگاهانه تصمیم گیری کنند می گذرانند و مانند کسی که در خواب راه برود بی هدف از این سو به آن سو می روند. مواظب باشید شما هم در این دسته قرار نگیرید. امروز برای این که به افکارتان سر و سامانی بدهید و خودتان فرمان زندگیتان را در دست بگیرید روز بسیار خوبی است. اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم گیری کنند یا بی آنکه خودتان متوجه باشید شما را به مسیری که خودشان می خواهند هدایت کنند. امروز شما باید سعی کنید تعادل را بین عقل و احساستان برقرار کنید و به جنبه ی احساسی مسائل نیز توجه داشته باشید.

دی

هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی اشتباه کنید. اگر اشتباهی کرده اید با جسارت تمام به آن اعتراف کنید و اجازه ندهید غرورتان مانع شما بشود. اگر همیشه بخواهید طوری رفتار کنید که انگار حق با شماست و هیچ خطایی نکرده اید (حتی وقت هایی که قلبا می دانید حق با شما نیست)، دیگران از ارتباط داشتن با شما خسته خواهند شد! سعی کنید امروز به اشتباهات خود اعتراف کنید تا ببینید در پایان روز چه آرامش خاطری خواهید داشت. اگر برنامه رمانتیکی برای امروزتان چیده بودید، ممکن است اتفاقات غیر مترقبه مانع آن بشوند. خودتان را عصبانی نکنید؛ همه کارهایتان را انجام بدهید و منتظر بمانید تا ببینید چه می شود. اگر به هیچ عنوان به برنامه تان نرسیدید آن را برای روز بهتری بگذارید.

بهمن

امروز بهتر است بیش از اندازه انتقاد نکنید و دیگران و کارهایشان را زیر سوال نبرید. اگر در بیان افکار و نظراتتان دقت کافی را نداشته باشید ممکن است با حرف هایتان دیگران را آزرده کرده و از خود برانید. بهتر است امروز زیاد در صحبت کردن عجله نکنید و قبل از گفتن هر حرفی آن را چند بار در دهانتان بچرخانید، اصلا چرا به جای حرف زدن سعی نمی کنید امروز بیشتر شنونده باشید؟ همچنین امروز زمان خیلی خوبی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم نخواهد بود و یا حداقل برای این کار باید احتیاط و دقتی چند برابر بیشتر از سایر مواقع به خرج دهید. امروز به نفعتان است کمی سرعتتان را کم کرده و به جای حرکت کردن اوضاع را زیر نظر بگیرید.

اسفند

امروز شما از نظر فکری کمی تنبل و بی حوصله شده اید و ذهنتان به خوبی همیشه کار نمی کند. شما اصلا از این اوضاع خوشتان نمی آید، اما باید آن را به عنوان نشانه ی اینکه به کمی استراحت نیاز دارید و باید کمتر به خودتان فشار وارد کنید بپذیرید. امروز سعی کنید زیاد حرف نزنید و بیشتر شنونده باشید، این کار از لحاظ فکری هم به نفعتان است و از خستگی بیشتر ذهنتان جلوگیری خواهد کرد. اگر نگران آینده ی رابطه ی عاطفی خود هستید یادتان باشد که برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید و از انتخابی که کرده اید اطمینان کامل پیدا کنید باید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان و اعضای خانواده حضور پیدا کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار