کاشت ابرو با موهای طبیعی
کد خبر: ۱۵۱۹۴۷
تاریخ انتشار: 2019 July 28    -    ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کاشت ابرو یکی از راه‌های است که باعث می‌شود همواره ابروهای پرپشت داشته باشید. می‌توان گفت کاشت ابرو همانند کاشت مو می‌باشد. اما کاشت ابرو شرایط حساس‌تری دارد، بنابراین نیازمند به دقت و ظرافت بالاتری می‌باشد.

کاشت ابرو با موهای طبیعی«تابناک باتو» کاشت ابرو یکی از راه‌های است که باعث می‌شود همواره ابروهای پرپشت داشته باشید. می‌توان گفت کاشت ابرو همانند کاشت مو می‌باشد. اما کاشت ابرو شرایط حساس‌تری دارد، بنابراین نیازمند به دقت و ظرافت بالاتری می‌باشد.

به‌طورکلی کاشت ابرو یا همان پیوند ابرو فرآیندی است که طی آن ابتدا موها را از کناره‌های گوش برمی‌دارند. زیرا موهای کناره گوش نرم‌تر و مانند موهای ابرو می‌باشد، از این قسمت مو استفاده می‌کنند و در امتداد ابروهای فرد کاشت می‌کنند. کاشت ابرو هم مانند کاشت مو است و پس از چند روز موهای ابروی کاشته‌شده ریزش پیدا می‌کنند و حدود سه ماه بعد موهای جدید ابرو جوانه زده و بعد از نه ماه پس از کاشت ابرو موهای ابرو کامل درآمده و تکمیل می‌شود.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

 

مدت زمان لازم کاشت ابرو

مدت زمان کاشت ابرو در حدود ۴ تا ۷ ساعت زمان نیاز دارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در یک جلسه درمانی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ پیوند به هر یک از ابروها زده می‌شود.

این پیوند در ابتدا بر روی یک ابرو کاشته‌شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود و تا زمانی که بیمار از ابروی خود راضی باشد در ادامه‌این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد.

می‌توان گفت این روش درمانی سریع وبدون درد است البته امکان ورم و کبودی در اطراف چشم‌ها برای چند روز پس ازعمل جراحی وجود دارد، اما بعد از یک هفته هیچ نشانه‌ای از کاشت ابرو در صورت بیمار مشاهده نمی‌شود.

مراحل انجام کاشت ابرو

موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از ناحیه سر و در بیشتر مواقع از بغل گوش گرفته می‌شوند. برای این کار در ابتدا یک شکاف کوچک در سر ایجاد می‌ کنند تا بخشی کوچکی از موهای سر را از قسمت عقب سربردارند و سپس موهای برداشته شده را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تقسیم می‌کنند.

سپس این پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به‌این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد.

به دلیل اینکه موی پیوند زده شده به ابرو از ناحیه سر گرفته می‌شود، این مو مانند موی خود بیمار رشد می‌کند. بنابراین باید آن را به‌طور مرتب اصلاح و تمیزکنید تا ظاهر طبیعی موهای ابروحفظ شود.

پس از کاشت ابرو شما می‌توانید بعد ازعمل آن را بر ظاهر خود مشاهده کنید. در ادامه طول کاشت ابرو در یک دوره می‌ریزد و پس از گذشت سه الی چهارماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد. پس از شش ماه شما می‌توانید نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو را مشاهده کنید.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

 

نکات مهم در کاشت ابرو

در كاشت تاج ابرو موها باید با یک زاويه مناسب و رو به بالا خوابانده شود.

زاویه خواباندن موها وقتی به سمت بدنه ابرو می‌رود به تدریج کاسته شود تا این‌که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست کاشته می‌شود. البته پس از رشد موهای کاشته‌شده و همچنین چرب‌کردن آن‌ها ابروی کاشته‌شده خوابیده می‌شود. اما این نکته قابل توجه است که که هیچ وقت ابروی کاشته‌شده از نظر خواب موها، کاملا شبیه ابروی طبیعی نخواهد شد.

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو یک کاشت موی کوچک است. بنابراین عوارض جانبی کمی‌ دارد، ورم اطراف چشم نیز اغلب در عرض یک شب، ناپدید می‌شود.

پس از جراحی اولیه امکان دارد قسمتی از اطراف چشم کبود شود، ورم کند یا ملتهب شود، البته امکان خارش نیز وجود دارد که اگراین خارش طولانی شود ممکن است به دلیل عفونت باشد که باید سریعا درمان شود. خارش را می‌توان با پماد برطرف کرد.

نتایج کاشت ابرو

کاشت ابرو دائمی‌ است و خیلی سریع متوجه‌این تغییر درظاهر خود می‌شوید ، نتایج حاصل از کاشت ابرو در عرض دوازده ماه به‌دست می‌آید. در کل می‌توان گفت کاشت ابرو روشی بی‌خطر است و کاشت ابرو برای کسانی که موی ابروی خود را از دست داده‌اند یا اثر زخمی‌ در ابرو دارند روش مناسبی است.

پیوند ابرو مناسب چه کسانی است؟

کاشت ابرو برای افرادی که موی آن‌ها به‌طور کامل ریزش کرده و برای یک سال رشد ابرو نداشته‌اند و كسانی كه ابروهایی كم پشت دارند برای پرپشت كردن ابروهایشان می‌توانند از این روش استفاده کنند.

لازم به‌ذکر است پیوند ابرو کار تخصصی است و جراح باید با فیزیولوژی مو و جهت رویش موهای ابرو در نقاط مختلف آشنایی کامل داشته باشد. به همین دلیل در بسیاری از موارد پیوند غیرصحیح باعث تصویر نامناسب و دائمی‌ می‌گردد.

كسانی كه ازشكل و فرم ابروهایشان راضی نیستند و دائم از مداد ابرو برای تصحیح شكل آن استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند برای تغییرفرم ابروهایشان کاشت ابرو انجام دهند.

كسانی كه یا جای بخیه در ابروهایشان دارند می‌توانند برای ترمیم جای آن‌ها از کاشت ابرو استفاده کنند.

كسانی كه از تاتوی ابرو خود راضی نیستند و از فرم آن‌ها خسته شده‌اند نیز می‌توانند با استفاده از تكنیك های خاص و حرفه‌ای روی تاتوی خود کاشت ابرو انجام دهند.

كسانی كه به دلیل بیماری های خاص ابروی خود را از دست داده‌اند برای پركردن ابروهایشان می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.

خط شکستگی در ابرو که باعث ریزش مو شده‌اند.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

 

هزینه کاشت ابرو

به طور کلی هزینه کاشت ابرو براساس چندین فاکتور تعیین می‌شود که عبارتند از:

۱- مهارت و تخصص پزشک

پزشکانی که در امر کاشت ابرو طبیعی مهارت کافی دارند و می‌توانند به خوبی زاویه کاشت مو‌های ابرو را مشخص کنند، نتیجه کار آن‌ها طبیعی‌تر است و در پایان هم رضایت بیمار حاصل می‌شود. طبیعتا این پزشکان در مقابل کاری که انجام می‌دهند، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند، زیرا برای کسب مهارت و تخصص زمان و هزینه بیشتری را صرف کرده اند. همچنین این دسته از پزشکان تجربه بیشتری داشته و می‌توانند مطابق با میل بیمار ابرو‌ها را طراحی و بکارند.

۲-کلینیک کاشت ابرو

این روز‌ها تجهیزات پزشکی به تمامی شهرستان‌ها نیز رفته است. در بیشتر شهر‌های بزرگ کشور نیز ابروی طبیعی کاشته می‌شود. اما هزینه‌های آن‌ها به طور یکسان محاسبه نمی‌شود. در شهر تهران به دلیل هزینه بالای اجاره ساختمان کلینیک و همچنین عوارض شهرداری و مالیات هزینه‌های بیشتری برای کاشت ابروی طبیعی در کاشت ابرو در شیراز و مشهد یافت می‌شود. همچنین محل کاشت ابرو نیز تاثیر زیادی در هزینه‌ها دارد. هزینه کاشت ابرو در کلینیک‌هایی که در بهترین مراکز شهری و در مکان‌های پررفت و آمد هستند، بیشتر محاسبه می‌شود.

۳- سابقه پزشک کاشت ابرو

کلینیک‌هایی که سابقه بیشتری در کاشت ابرو دارند، هزینه‌های بیشتری نیز دریافت می‌کنند. پزشکان این کلینیک‌ها به دلیل خوشنام بودن در میان مراجعین و همچنین سابقه طولانی که در کاشت ابروی طبیعی دارند، طبیعتا هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. بیمارانی که به این کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند، با متخصص کاشت ابرو مشورت می‌کنند تا از نتیجه کار رضایت بیشتری دارند.

۴-هزینه پرسنل و کارکنان کلینیک

در زمان کاشت ابرو تنها پزشک نیست که برای پیوند ابرو آماده به کار می‌شود. بلکه در کنار او پرسنل دیگری نیز مشغول به فعالیت هستند که حقوق و دستمزد آن‌ها نیز با کاشت ابرو تامین می‌شود؛ بنابراین پزشک میزانی از هزینه‌های دریافتی را برای پرداخت حقوق کارکنان کلینیک در نظر می‌گیرد.

۵-تجهیزات و دستگاه کاشت ابرو

در کلینیک‌هایی که از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و استاندارد استفاده می‌شود، نتیجه نهایی بهتر است. تهیه این تجهیزات و دستگاه‌ها کاشت ابرو نیازمند صرف سرمایه زیادی دارد. در کلینک‌هایی که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا استفاده می‌شود، هزینه کاشت ابروی طبیعی را بیشتر محاسبه می‌کنند.

این نکته را هم طبیعتا می‌دانید که هر چه پزشک معالج و تیم همکار او با سابقه‌تر و حرفه ای‌تر باشند، معمولا هزینه بیشتری را طلب می‌کنند، ولی در کنار همه این‌ها مهم‌ترین عامل نتیجه نهایی است که اهمیت زیادی دارد و در درجه اول باید در نظر گرفته شود، چون سلامتی و زیبایی برای هر فردی باید در اولویت باشد؛ لذا هزینه‌ای که در این میان پرداخت می‌شود، در برابر آنچه که برای یک عمر بدست می‌آورید، شاید چندان اهمیت نداشته باشد.

به طور کلی هزینه کاشت ابرو از ۴میلیون تومان به بالا خواهد بود.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار