فال روزانه شنبه 5 مرداد 1398
کد خبر: ۱۵۱۸۵۳
تاریخ انتشار: 2019 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد محبوبی هستید، به طوری که در چنین روزی پیغام های زیادی دریافت می کنید. قدر اینهمه محبوبیت را بدانید و سعی کنید که روابطتان تان حفط کنید. هر چه اطرافتان شلوغ تر باشد، اعتماد به نفس شما نیز افزایش خواهد یافت. شما به هدف های زندگی تان واقف هستید، شاید راه رسیدن به آنها را در حال حاضر ندانید اما خیلی زود مسیرتان را پیدا می کنید. پس نگران آینده نباشید و انرژی تان را برای زمان حال صرف کنید. خلاقیت را در زندگی از یاد نبرید زیرا به خصوص در زمینه کاری می تواند موجب پیشرفت تان شود. یکی از آشنایانتان به زودی پیشنهادی به شما می دهد که باید از آن استفاده کنید. در تصمیم گیری هایتان سعی کنید که منطق و قلبتان را با هم شریک کنید تا بهترین راه حل را به شما نشان دهد. در ماه مرداد نیز، درست زمانی که درگیر مسائل مختلف هستید، شانس به شما روی می آورد و غافلگیرتان می کند. سالی پر از سلامتی، خبرهای خوب و پیشرفت، به خصوص در ماههای شهریور، آبان و آذر، در انتظارتان خواهد بود.

فروردین

امروز دوست دارید که آزادانه دست به هر کاری بزنید اما احساس می کنید برخی مسائل دست و پای شما را بسته است. به برخی افراد که در زندگی شما قدرت بیشتری دارند، این حق را داده اید تا برای زندگی تان تصمیم بگیرند اما به شما پیشنهاد می کنیم که این اجازه را به آنها ندهید و هر چه دلتان می گوید را عملی کنید. امروز در گفتگو با شخصی، اگر آرامش خود را حفظ کنید، به نتایج مثبتی خواهید رسید. حتی اگر با او مخالف هستید، سعی کنید با سیاست خودتان را همفکر با او نشان دهید. مطمئنا باشید که به هدف تان خواهید رسید.

اردیبهشت

امروز کمی عصبی هستید. شرایط آنطور که می خواستید پیش نرفته و همین موضوع استرس شما را زیاد کرده است. در این شرایط بهتر است که کمی خودتان را به بی خیالی بزنید. همین که همه چیز را رها کنید، بهترین انتخاب ها برایتان می افتد. برای آرامش بیشتر، تعادل در کارهایتان را فراموش نکنید. امروز پس از گفتگو با یکی از دوستان، دریچه تازه ای به روی زندگی شما باز می شود، بهتر است زمان بیشتری را با او سپری کنید تا دلتان از آنچه در ذهنتان است، اطمینان یابد.

خرداد

امروز ذهن تان آنقدر درگیر است که نمی دانید چگونه به کارهایتان سر و سامان دهید. مشکل شما این است که هیچ چیز به دلتان نمی نشیند. شاید بد نیست که کمی سطح توقع تان را پایین بیاورید تا همه چیز به خوبی پیش رود. ممکن است دیگران شما را مانعی بر سر راهشان ببیند یا حتی برای جلوگیری از تخریب برنامه هایشان، نظرات شما را رد کنند اما شما از حرکت نایستید. برای این که شنیده شوید و مورد احترام دیگران قرار گیرید، برای هدف هایتان بجنگید. حصارهای که میان شما و عشق تان بوده، پاره و رابطه عاطفی خوبی میان شما برقرار خواهد شد.

تیر

امروز در گفتگو با افراد، برای دادن پیشنهادهایی که در ذهن تان است، درنگ نکنید. شاید مثال هایتان خیلی جذاب به نظر نرسد اما کلیت و هدف صحبت هایتان شنیده خواهد شد. همین که دیگران اعتماد به نفس بالای شما را ببینند، برای پیشرفت تان کافی است. امروز توانایی لازم برای بیان احساسات خود را به دست می آورید، بنابراین اگر می خواهید قلب کسی را تسخیر کنید، حال بهترین زمان است. اگر از دست کسی رنجیده خاطر هستید، به جای خودخوری بهتر است که حرف دلتان را رودررو بزنید، در غیر این صورت نه او به خطایش پی می برد، نه شما حالتان بهتر می شود.

مرداد

شما مطمئن هستید که شرایط بالاخره تغییر خواهد کرد. شاید شرایط فعلی شما کمی سخت باشد اما حس و حال خوبی دارید و همین برایتان کافی است. به تازگی فکر می کنید فردی مدام شما را زیر نظر دارد. اگر زیر نگاههای او احساس بدی دارید، بهتر است که رودر رو حرف دلتان را بزنید. شاید او حقیقتی را می خواهد به زبان آورد ولی جرئتش را ندارد. اگر می خواهید تغییری در زندگی تان دهیداز روش های گذشته فاصله بگیرید و راههای جدید را امتحان کنید. نگران نباشید تمام کدورت ها برطرف خواهند شد.

شهریور

احساس می کنید که تلاش هایتان به نتیجه ای نرسیده است اما نگران نباشید، هنوز راه زیادی در پیش است. علارغم هدف هایی که برای آنها تلاش کردید، شاید واقعا آن چه به دنبال اش می گردید در همین لحظه است. سعی کنید به جای تمرکز روی آینده، از زمان حال بیشتر لذت ببرید. گاهی خوشبختی و آرزوها از آنچه فکرش را بکنید، به شما نزدیک تر است. برای رسیدن به چیزی که در کنار شما است، راه دور نروید. قرار ملاقات امروز شما منحصر بفرد و کاملا دور از انتظار پیش خواهد رفت. فردی که مقابل شما می نشیند متعلق به سیاره دیگری نیست، او هم مانند شما انسان است اما با اعتقاداتی متفاوت که باید به آنها احترام بگذارید.

مهر

امروز قبل از هر تصمیم، خوب به جنبه های مختلف آن بیاندیشید و سعی کنید کارهایتان را به تدریج، نه با عکس العملی ناگهانی، جلو ببرید. اگر به میهمانی یا قرار ملاقاتی می روید، بهترین لباس خود را به تن کنید. از تقلید کردن دیگران خودداری کنید، شما همان طور که هستید برای دیگران بسیار جذاب خواهید بود. به زودی فردی خبری به شما می دهد که مسیرتان را نسبت به زندگی تغییر خواهد داد. البته برای این کار عجله نکنید زیرا زمان برای تصمیم گیری به اندازه کافی دارید.

آبان

خبری که مدت ها منتظرش بوده اید را می شنوید و آنقدر خوشحال می شوید که قلب تان آماده پرواز کردن است اما نیرویی شما را از درون کنترل می کند. برای حفظ این احساس تمام بندها را پاره کنید و از تک تک لحظات خود لذت ببرید. اگر پیشنهادی در زمینه کاری به شما شده اما نمی دانید چه جوابی بدهید، کمی وقت بخرید تا در مورد تصمیم تان اطمینان یابید. یک میهمانی بزرگ در راه است که روحیه شما را از این رو به آن رو می کند. اگر مجرد هستید، بهترین لباس خود را به تن کنید زیرا زیر نظر خواهید بود.

آذر

شما فردی انعطاف پذیر هستید که می توانید خودتان را با هر شرایط وفق دهید اما یادتان باشد که گاهی ثبات بهترین راه حل است. دیگران از این که شما از خود هیچ اراده ای ندارید و دنباله رو دیگران شده اید، سرزنش تان می کنند. برای خلاصی از این راه کمی خلاق و قاطع باشید. شاید تصور کنید قرار ملاقات امروزتان بسیار معمولی است اما اشتباه فکر می کنید. اگر چه قرارتان خیلی رمانتیک نیست اما آنقدر برایتان جذاب است که می خواهید آن را بارها و بارها تمدید کنید.

دی

از این دیگران به حرف های شما اهمیتی نمی دهند، ناراحت و عصبی هستید و فکر می کنید تمام راههایی که انتخاب کرده اید، اشتباه است و هر چه بیشتر تلاش می کنید، بیشتر در مرداب فرو می روید. این را بدانید که همیشه اوضاع بر وقف مراد نیست. شاید واقعا ندانید که صلاح کار شما چیست بنابراین کمی سطح توقع و انتظارات خود را کم کنید. مثبت اندیشی در روزهای آتی به سراغ تان می آید و باعث می شود که نگاه خود را نسبت به فردی خاص تغییر دهید. همین اتفاق انگیزه ای برای دیدارهای بعدی به شما می دهد که اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

بهمن

اگر موضوع چیزی ذهن شما را به خود مشغول کرده، در مورد آن سوال کنید. سوال کردن یکی از مهمترین راههای یادگیری است و نباید از پرسیدن چیزهایی که در ذهن تان است، بترسید. سعی کنید گفتگوهای سیاسی خود را سر میز شام بیان کنید و به دیگران نیز اجازه نظردهی دهید. از تغییر موضوع برای رهایی از گفتگو نیز بپرهیزید زیرا به ضرر شما تمام می شود. شخصی را به طور پنهانی دوست دارید، باید بگوییم که او نیز به شما علاقه دارد اما به دلایلی از بیان احساسات خود گریزان است. اگرچه این موضوع شوکه کننده اما بسیار لذت بخش است.

اسفند

امروز از گفتگو با فردی استرس دارید و این حس برایتان غریبه است زیرا اعتماد به نفس شما زبانزد خاص و عام است. دیگران نیز با دیدن شما ابراز نگرانی می کنند که مبادا مشکلی برایتان پیش آمده باشد. نگران نباشید و سعی کنید که تمرکزتان را حفظ کنید. برای حل این مشکل سراغ دیگران نروید، سعی کنید آن را خودتان حل کنید. با انرژی که از نتیجه این دیدار به دست می آورید، به نگرانی هایتان می خندید. به زودی فردی با شما تماس می گیرد و حرفی به شما می زند که کنجکاوتان می کند. بهتر است خیلی وارد جزییات نشوید و به همان اطلاعات کلی اکتفا کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار