پدری که پسرش را از مدرسه فراری می داد!
کد خبر: ۱۵۱۸۰۵
تاریخ انتشار: 2019 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

این روزها همه والدین دنیا به دنبال این هستن تا کودکان آنها سر موقع در کلاس درس حضور داشته باشند و تا حد ممکن از کامپیوتر و بازی های مخرب کامپیوتری که می توانند بسیار آسیب رسان باشند، دور کنند تا این گونه بتوانند در ساخت شخصیت و سواد آموزی کودکان خود موثر واقع شوند و یک نوع عادت و علاقه در آنها ایجاد نمایند.
اما یک پدر کانادایی برای آنکه بتواند از پسرش حمایت کند، او را در طی نقشه های مختلفی از مدرسه فراری می دهد تا پسرش زمان بیشتری را صرف بازی های مختلف کامپیوتری کند! آیا چنین چیزی ممکن است؟؟ چطور؟؟!

آقای " دیو هرزوگ " 49 ساله کانادایی، پدر جردن می باشد و او به مدت یک دهه است که فرزندش را از مدرسه فراری می دهد تا بتواند در زمینه بازی های کامپیوتری و کسب درآمد از طریق آنها فعالیت کند! او برای اولین بار دسته کنسول بازی را زمانیکه جردن تنها 3 سال داشت، به او داد و ساعت ها اجازه بازی به او می داد!

او در سن 7 سالگی یکی از شناخته شده ترین گیمرهای بازی " Halo " بود و در سن 10 سالگی جردن موفق به کسب درآمد 2000 دلاری از بازی شد و دیو در اینجا متوجه شد که فرزندش می تواند به سادگی کسب درآمد کند. جالب است بدانید که جردن یکی از گیمرهای اصلی بازی فورت نایت می باشد که دارای مقام های متعددی در این بازی هست و توانسته است مالک استخر پر پول 30 میلیون دلاری شود!!!!!

با این حال جردن سال گذشته حتی یک جلسه هم در مدرسه حضور نداشت و به گفته خودش از تصمیمی که گرفته به هیچ وجه پشیمان نیست و این در حالی است که او از مدرسه قبلی ایمیلی دربافت نمود که در آن در خواست ثبت نام رسیده بود و گویی آنها پی برده بودند که او مالک 30 میلیون دلار می باشد!

روزپلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار