فال روزانه جمعه 4 مرداد 1398
کد خبر: ۱۵۱۷۵۵
تاریخ انتشار: 2019 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما ایده آل هایی سطح بالا و بلندپروازی هایی ستودنی دارید. امسال مطالعات عمیق و گسترده شما و تلاشی که در جهت گسترش علم و دانش خود نشان می دهید زمینه را برای پیشرفت و موفقیت شما در زمینه ی حرفه ای فراهم خواهند کرد. شما به طور ذاتی شخصی درونگرا هستید و از تنهایی لذت می برید، اما امسال باید زمان بیشتری را به شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف اختصاص دهید تا بتوایند موقعیت خود را هم از لحاظ اجتماعی و هم کاری بالا ببرید. حضور در جمع ها و مهمانی های مختلف شما را با افرادی آشنا خواهد کرد که می توانند به نردبان ترقی شما تبدیل شوند! امسال شما از شم تجاری بالایی برخوردار هستید و ایده هایی که برای گسترش کسب و کارتان و یا بالا بردن میزان درامدتان به ذهنتان می رسند شانس بسیار زیادی برای موفقیت خواهند داشت. شما به رسوم و سنت های دست و پاگیر اعتقادی ندارید، اما امسال باید بیش از همیشه از هر چیز اضافه ای که دست و پایتان را می گیرد فراری باشید تا به بالاترین میزان موفقیت دست پیدا کنید. در این میان یادتان باشد که برای خانواده، دوستان و عزیزانتان هم به اندازه ی کافی وقت بگذارید. شما باید سعی کنید ذات شکاک خود را تحت کنترل دربیاورید و به خاطر چیزهای کوچک و بی اهمیت نسبت به آنهایی که دوست دارید دچار شک و تردید نشوید. این موضوع به ویژه در مورد روابط عاطفیتان از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند لطمه های جبران ناپذیری به رابطه تان وارد کند. شهریور، آبان، دی و اردیبهشت بهترین ماه های سال هستند.

فروردین

امروز ممکن است اوضاع کمی آشفته و گیج کننده به نظر برسد، اما لزومی ندارد که شما حتما از همه چیز سر در بیاورید؛ در واقع چنین چیزی غیرممکن است. هر کاری که انجام می دهید یادتان باشد که به خود واقعیتان وفادار باشید و به چیزی غیر از آن تظاهر نکنید. امروز دیگران مردد و بلاتکلیف هستند، پس شما باید به طبیعت خلاق خود اجازه ی درخشش بدهید و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. فقط باید مواظب باشید که نیازهای دیگران را فراموش نکنید و فقط به فکر خودتان نباشید. تماس های تلفنی که از جانب عزیزانتان با شما گرفته می شوند را بی جواب نگذارید. این کار شما باعث نگرانی شدید آنها خواهد شد.

اردیبهشت

امروز بد نیست اگر کمی واقعیت و خیال و رویا را با هم ترکیب کنید. سر جایتان لم بدهید و با خیالی راحت استراحت کنید و در عالم خیال پرسه بزنید. سعی کنید تمام نگرانی های خود را فراموش کرده و ذهنتان را از هر فکر و احساس منفی پاک کنید. امروزتان را با انجام کارهایی بگذرانید که باعث آرامش و آسودگی خاطرتان می شوند. با دوستانتان به پیاده روی بروید و در مورد موضوعات عمیق و جدی یا حتی اگر دوست دارید در مورد موجودات خیالی با هم صحبت کنید! شما امروز قصد دارید خانه تان را به صورت عمقی و کامل نظافت کنید، اما مهمان های ناخوانده ای در راه هستند که این فرصت را به شما نخواهند داد. حداقل ظاهر خانه را مرتب کنید!

خرداد

امروز به خلاقیت درونی خود اجازه ی بروز بدهید و ذهنتان را در دنیای خیال و رویا به پرواز دربیاورید. از واقعیت های دنیای اطرافتان فرار کرده و با انجام کارهای هنری به خیالات خود مجال بروز بدهید. رویاهایتان را محدود نکنید و تا جایی که ذهنتان به شما اجازه می دهد رویاهایی بزرگ را در خیال خود پرورش دهید. سعی کنید از حد و مرزهایی که خودتان برای خود ساخته اید فراتر بروید تا ببینید می توانید خیلی بالاتر از آن چیزی که خودتان گمان می کرده اید بروید و اوج بگیرید. اگر امروز صبح دیر از خواب بیدار بشوید نصف روز تعطیلتان را از دست خواهید داد و فرصت خوبی که برای گردش و تفریح دارید از دستتان خواهد رفت.

تیر

امروز همه چیز دارد کم و بیش طبق خواسته ی شما پیش می رود. رفتار شما طوری است که می توانید دیگران را به راحتی قانع کرده و با اندکی تلاش نامحسوس آنها را به همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد هدایت کنید. در شرایط فعلی اگر خودتان بخواهید می توانید کنترل همه چیز را به راحتی در دست بگیرید. فقط این را به یاد داشته باشید که هر چند شانس موفقیتتان خیلی بیشتر است، اما همانطور که از تشویق و تحسین های بعد از موفقیت لذت می برید باید خودتان را برای سرزنش های بعد از شکست نیز آماده کنید. نتیجه ی هر ریسکی که امروز می کنید به احتمال زیاد به نفع شما تمام خواهد شد.

مرداد

امروز شما باید در ارتباط با موضوع مهمی تصمیم گیری کنید، اما چندین گزینه ی خوب و وسوسه کننده پیش رویتان قرار دارند که تصمیم گیری را برایتان دشوار کرده اند. اگر برایتان امکان دارد دو و یا حتی بیشتر از دو گزینه را برای خود انتخاب کنید و اجازه ندهید این بلاتکلیفی شما را از ادامه ی راه باز دارد. به این وضعیت به چشم یک فرصت نگاه کنید. امروز کلید موفقیت شما همراه شدن با جریان امور و دست برداشتن از تلاش بی وقفه برای هدایت کارها در همان مسیری که خودتان می خواهید خواهد بود. رویاپردازی کنید و پر و بال پرنده ی خیالتان را با محدودیت های ساختگی نچینید. شما آنقدر نسبت به مسئولیت هایتان تعهد دارید که کمی خیال بافی ضرری نداشته باشد.

شهریور

رویاهای شما هرگز به تحقق نخواهند پیوست، مگر اینکه خودتان آنها را باور کرده و بر اساس آنها عمل کنید. مطمئن باشید که هیچ کس دیگری این کار را برای شما انجام نخواهد داد. اگر یک غول چراغ جادو دست به سینه در مقابلتان نایستاده است خودتان باید آستین هایتان را بالا زده و زمام امور را در دست بگیرید. این نکته را به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به یک مقصد راه های بسیار زیادی وجود دارند. اولین قدمی که باید بردارید این است که به خودتان ایمان داشته باشید و باور کنید که هیچ چیز غیرممکن نیست. شاد بهتر باشد امروز کنترل اوضاع را به دست تخیلات خود بسپارید!

مهر

امروز اگر دیگران با رفتارها و حرف هایشان در مورد کارها و یا ظاهر شما باعث ناراحتی تان شدند، به خودتان یادآوری کنید که شما نباید به آنها هیچ اهمیتی بدهید! شما این حق را دارید که همان طوری که خودتان می خواهد زندگی کنید، لباس بپوشید و خودتان را بیارایید و برای این کار به هیچ کس هیچ توضیحی بدهکار نیستید. اگر دلتان نمی خواهد آرایش کنید یا اگر دوست دارید با لباس های از مد افتاده به مهمانی بروید، کاملا حق با شماست! به خود واقعیتان وفادار باشید و به قضاوت های دیگران اهمیت ندهید. آنهایی که واقعا شما را دوست دارند و برایتان ارزش و اهمیت قائل هستند مسلما به انتخاب هایتان احترام خواهند گذاشت.

آبان

شما به پاداشی که در انتظارش بوده اید و یا هدفی که برای خودتان انتخاب کرده اید خیلی نزدیک تر از آن چیزی هستید که خودتان فکر می کنید. کافی است دستتان را دراز کنید تا آنچه به دنبالش هستید را لمس کنید. در حال حاضر نیروی فوق العاده ای که شاید از نظر شما یک نیروی جادویی باشد به کمک شما آماده است تا امکان رسیدن شما به رویاهایتان را برایتان فراهم کند. قدر این فرصت بی نظیر را بدانید و هر کاری که لازم می دانید برای رسیدن به خواسته هایتان انجام دهید. شما امروز در تمام روز حس و حال خیلی خوبی خواهید داشت و اطرافیانتان نیز برایتان ارزش و اهمیت زیادی قائل هستند و با دقت به حرف هایتان گوش می کنند.

آذر

امروز روز رویاپردازی است، پس با خیال راحت در عالم خیال غرق شوید و به این فکر کنید که در زندگی چه چیزهایی را بیشتر از همه می خواهید و چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارند. خودتان را محدود نکنید و بزرگترین هدف های ممکن را برای خودتان در نظر بگیرید. دست هایتان را برای چیدن ستاره ها دراز کنید و مطمئن باشید تا هر کجا که بخواهید می توانید بروید. ذهن خودتان را زیاد درگیر منطقی بودن یا نبودن نقشه هایتان نکنید و بیش از اینکه چطور به خواسته هایتان خواهید رسید به این فکر کنید که چه می خواهید. یادتان باشد که هروقت کسی خواست نا امیدتان کند گوش هایتان را محکم بگیرید!

دی

امروز دیگران از این که مورد توجه و محبت شما قرار بگیرند لذت می برند، تا می توانید عزیزان خود را در آغوش بگیرید. کلمات و رفتارهای خوشایند چیزی از شما کم نمی کنند و هیچ گاه هم فراموش نمی شوند. اجازه بدهید روح مهربان و بخشنده تان بدرخشد. آغوش خود را باز کرده و به تمام دنیا عشق بورزید. امروز روزی فوق العاده برای خندیدن و عشق ورزیدن است. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید امروز در خانه نمانید و از روز تعطیل خود برای به دست آوردن فرصت های مناسب استفاده کنید. به انتقادهایی که از شما می شود توجه نکنید.

بهمن

امروز کارهای شما خیلی خوب پیش خواهند رفت. از این فرصت استفاده کرده و تا جایی که می توانید بدرخشید و خودتان را به دنیای اطرافتان نشان دهید. لبخند زیبایتان را از اطرافیان خود دریغ نکنید و تا جایی که ممکن است بخندید تا دیگران را نیز به خنده بیاورید. پشت اعتماد به نفس شما قدرتی فوق العاده نهفته است، با انرژی و شور و هیجان تمام به کارهایتان بپردازید. چنانچه اطرافیانتان منظورتان را متوجه نشدند به جای این که عصبانی شوید با آرامش اشتباهشان را برایشان توضیح دهید. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدید آشنا شوید.

اسفند

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. در هر وضعیتی خوش اخلاقی بهترین روشی است که می توانید در پیش بگیرید. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید. عشق و توجه خود را آزادانه در اختیار اطرافیانتان قرار دهید و با رفتار دوستانه خود لبخند را به لب اطرافیانتان بیاورید. اگر احساس می کنید بر خلاف همیشه به تنهایی نیاز دارید می توانید امروز را در خانه بمانید و یا به تنهایی به سینما بروید. این کار باعث آرامش شما شده و شما را برای دوباره وقت گذراندن با دیگران آماده می کند. به عشقتان نشان دهید که چقدر برای شما اهمیت دارد و چقدر دوستش دارید، یادتان باشد که این وظیفه شماست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار