آتش‌سوزیِ یکی از واحدهای پالایشِ گاز ایلام
کد خبر: ۱۵۱۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸

مخزن میعانات گازی واحد شیرین‌سازی شرکت «آریان تجارت مانا» واقع در منطقه تجریان بخش چوار شهرستان ایلام ظهر امروز سه‌شنبه دچار آتش سوزی شد که گفته می شود دو نفر از کارگران در جریان این حادثه مصدوم شده اند.

در حالی که برخی منابع خبری از این حادثه به عنوان انفجار مخزن میعانات پالایشگاه گاز ایلام نام برده اند، مدیرعامل شرکت شیرین سازی آرین تجارت مانا تصریح کرد: حدود ساعت ۱۳ امروز در اثر ایجاد جرقه با سطح فلزی آغشته به میعانات گازی آتش‌سوزی جزئی در فضای این شرکت رخ داد که با کمک آتش‌نشانی و پرسنل خاموش شد.

رضا قربانی در گفت و گویی خبری با نفی وجود شیرین‌سازی در مکان بروز آتش افزود: این حادثه ارتباطی با انفجار مخزن نداشته است

وی گفت: در این حادثه دو نفر از کارگران در جریان خاموشی آتش به شکل سطحی مصدوم شدند.

وی با رد هرگونه انفجار در مخزن شیرین‌سازی تصریح کرد: سطح آغشته به مواد قابل اشتعال بوده و آتش هم در سطحی نبوده که خسارت‌آفرین باشد.

او با بیان اینکه با همکاری واحد آتش‌نشانی پالایشگاه گاز آتش فوری خاموش شد، گفت: اکنون اوضاع در این مجتمع عادی بوده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و شرکت روال عادی خود را طی می‌کند.

پالایشگاه گاز ایلام به عنوان منبع تامین بخشی از نیاز استان های غربی کشور به گاز طبیعی در ۲۵ کیلومتری غرب شهر ایلام واقع است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
البته این واحد کاملا مستقل از شرکت پالایش گاز ایلام میباشد و جز واحدهای این مجتمع محسوب نمیشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار