فرار باورنکردنی کودک ۲ ساله از خانه با تراکتور برقی +تصاویر
کد خبر: ۱۵۱۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

یک کودک دو ساله آمریکایی با تراکتور برقی از خانه فرار کرد و ساعاتی بعد با تلاش‌های ماموران پلیس در یک شهربازی پیدا شد. به نظر می‌رسد این کودک کل مسیر را به تنهایی با تراکتور برقی طی کرده است.

خرید اسباب بازی‌های لوکس و گرانقیمت برای بچه‌ها گاهی به جای سود سراسر ضرر خواهد بود. برای مثال کودک دوساله‌ای که در روز تولدش یک تراکتور برقی هدیه گرفته بود، با همین تراکتور اسباب بازی مسافتی طولانی را طی کرد و از خانه خود دور شد.

شاید باور نکردنی نباشد، اما این کودک دوساله مسیر رسیدن به شهربازی را حفظ کرده بود و خود را به شهربازی رساند. ماجرا وقتی رخ داد که والدین این کودک که کنت آلن نام دارد متوجه شدند پسرشان خانه نیست و تراکتور برقی خود را نیز با خود برده است. جالب است که تراکتور برقی که درواقع با باتری شارژی کار می‌کرد، تا رسیدن به شهربازی دوام آورده بود.

براساس گزارشات محلی، شهربازی حداقل دو خیابان با خانه این کودک دو ساله فاصله داشته و با توجه به عبور کودک از خیابان پر تردد، شانس با او یار بوده که تصادف و جراحتی را تجربه نکرده است. این ماجرا در چیساکو سیتی که یک شهرستان کوچک در مینه سوتا است رخ داده است

فرار باورنکردنی کودک ۲ ساله از خانه با تراکتور برقی +تصاویر

فرار باورنکردنی کودک ۲ ساله از خانه با تراکتور برقی +تصاویر

فرار باورنکردنی کودک ۲ ساله از خانه با تراکتور برقی +تصاویر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
10
یادم میاد اون موقعها که بچه بودم وضع مالیمون خیلی بد بودوبخاطرهمین هروقت مریض میشدم وتب میکردم مادرم اول یه فصل کتکم میزد و بدوبیراه میگفت چون پول نداشت ببرتم دکتر ، بعد جوشانده تلخ چهارگل بهم میداد و باچندتا تشرمجبوربودم بخورم ، چندروز هم زیریه لحاف پاره تا بالاخره سرپا میشدم. حالا هربچه ای را که میبینم دل و جرات داره و دست به کارهای اینجوری میزنه ناخودآگاه اشک از گوشه چشمام سرازیرمیشه مثل همین حالا که نه اعتمادبه نفس دارم و حرات.والدین محترم لطفا" بیجهت فرزندانتون را دعوا نکنیدو جرات انجام کارهارو ازشون نگیریدچون وقتی بزرگ بشوند به مرده متحرک بیشترشبیه اند تا یک انسان.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار