اولین پوستر از سری جدید باب‌اسفنجی+عکس
کد خبر: ۱۵۱۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

کمپانی انیمیشن پارامونت اولین پوستر رسمی از کمدی انیمیشنی The SpongeBob Movie: It’s a Wonderful Sponge را منتشر کرده که شخصیت اصلی Squarepants را به شکل عجیبی نشان می‌دهد.

این فیلم اولین انیمیشن کامپیوتری سه بعدی باب اسفنجی است که بعنوان نامه عاشقانه‌ای به سازنده اصلی باب اسفنجی، استیون هیلنبرگ (Steven Hillenburg) که نوامبر گذشته فوت کرد، و طرفداران این سریال، توصیف شده است.

فیلم جدید باب اسفنجی توسط هانس زیمر (Hans Zimmer) ساخته می‌شود و علی دی (Ali Dee) آهنگ‌های اورجینال آن را نوشته است. آکوافینا (Awkwafina) و رجی وانس (Reggie Watts) صداپیشگان این فیلم هستند. سیندی لوپر (Cyndi Lauper)، ستاره موسیقی پاپ، و راب هیمن (Rob Hyman) روی آهنگ‌های اورجینال فیلم کار می‌کنند. کمپانی انیمیشن پارامونت این فیلم‌ را با همکاری نیکلدون موویز و یونایتد پلانکتون پیکچرز می‌سازد.

مجموعه باب اسفنجی از سال ۱۹۹۹، شناخته شده‌ترین مجموعه شبکه بین‌المللی Viacom شد و در بیش از ۲۰۸ کشور جهان به نمایش درآمد و به ۵۵ زبان ترجمه شد و بیش از ۱۰۰ میلیون مخاطب داشت. این سومین سری از باب اسفنجی بعد از The Spongebob Squarepants Movie محصول سال ۲۰۰۴ و Sponge Out of Water محصول سال ۲۰۱۵ است.

تیم هیل (Tim Hill) کارگردان و رایان هریس (Ryam Harris) تهیه‌کننده و میا مایکلز (Mia Michaels) طراح آن هستند.

فیلم SpongeBob Movie: It’s a Wonderful Sponge در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

اولین پوستر از سری جدید باب‌اسفنجی+عکس

سینمافارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
عالی امیدوارم زود بیاد که بتونم ببینمش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار