مزدک میرزایی به شبکه فارسی زبان خارج ازکشور رفت؟
کد خبر: ۱۵۱۴۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 22    -    ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

شایعه‌ای که هفته گذشته عادل فردوسی پور در گفت: وگو با تابناک تکذیبش کرده بود، امروز درمورد همکار نام آشنایش مزدک میرزایی مطرح شد و طبق اخبار واصله خبرنگار تابناک به واقعیت پیوسته است. گزارشگر کم حاشیه و گوشه گیر شبکه سه که طی ماه‌های اخیر برنامه یا گزارش خاصی به او نرسیده بود، با همراهی همسرش مهاجرت کرده و خبر‌های واصله حاکی از فعالیت او در شبکه فارسی زبان خبری مستقر در لندن است

اخباری که هفته گذشته درباره عادل فردوسی پور مطرح شده بود و تکذیب شد، این بار درباره همکار سرشناس او طرح شد و گویا به حقیقت پیوسته است.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز زمزمه‌ها و شایعاتی درباره کوچ مزدک میرزایی به خارج از کشور و آغاز بکار او در یک شبکه فارسی زبان خارج از کشور مطرح شده بود که طبق اخبار واصله حقیقت پیدا کرده است و این چهره آشنای تلویزیون ایران که بار‌ها برنامه‌های زنده شبکه سه را اجرا کرده بود و یکی از قدیمی‌ترین همکاران فردوسی پور در برنامه نود بشمار می‌رفت، از این پس دیگر در صداوسیمای کشورمان کار نخواهد کرد. گفته می‌شود وی که اخیرا بسیار کم کار شده بود و ماه‌ها بود که برنامه خاصی برای اجرا به او سپرده نمی‌شد، در یکی از شبکه‌های خارجی در لندن مشغول به فعالیت خواهد شد؛ شبکه‌ای که اتفاقا چند روز پیش بحث حضور عادل فردوسی پور هم در آن مطرح شده بود. خبری که با تکذیب فردوسی پور همراه شد.

مزدک میرزایی به شبکه فارسی زبان خارج ازکشور رفت؟

میرزایی که بدون شک یکی از بهترین جهره‌های نسل نوین گزارشگری در تلویزیون ایران است، همراه با خانواده اش به لندن سفر کرد و به نظر می‌رسد تصمیم قطعی اش برای مهاجرت را گرفته است. برخی دوستان نزدیک میرزایی گفته بودند او همراه با خانواده برای انجام یکسری امور کاری در کشور ترکیه حضور دارد، اما ساعتی قبل خبر رسید که او بامداد امروز به انگلیس رفته است. شبکه‌های فارسی خارج از کشور عمدتا در زمینه خبرنگار و مجری ورزشی تمام وقت و ثابت، دچار ضعف و کمبود‌های اساسی هستند و شاید این نکته برای مزدک میرزایی که طی نزدیک به دو دهه در صداوسیمای ایران زیر سایه چهره‌های پرکار و معروف همچون فردوسی پور، خیابانی و این اواخر محمدحسین میثاقی (که به نسل بعد از او تعلق داشت) قرار گرفته بود، حائز اهمیت بود. برخی حاشیه سازی‌ها در فضای مجازی باعث شد مورد امروز مزدک هم مثل حواشی برای سایر گزارشگران و مجریان تلویزیون ایران جدی گرفته نشود.

مزدک میرزایی به شبکه فارسی زبان خارج ازکشور رفت

مدتی پیش بعد از اینکه پیمان یوسفی به دلیل یک اظهارنظر برای حضور بانوان در ورزشگاه ها، یک ماه از اجرای برنامه محروم شد، چنین شایعاتی در خصوص او نیز شنیده شود، اما به این مجری در دور جدید برنامه ورزش و مردم، دوباره میدان داده شد و آن شایعه به فراموشی سپرده شد.

جدایی مزدک میرزایی در پی تغییرات شتابزده‌ای است که طی چندماه اخیر در سیاستگزاری شبکه سه سیما ایجاد شد و باعث حذف برنامه پربیننده نود و بروز انتقاداتی به عملکرد این شبکه شد. پیش از این برخی اطرافیان و دوستان مزدک میرزایی از محدود شدن این چهره گزارشگری می‌گفتند به طوری که مدت‌ها بود گزارش بازی خاص یا برنامه مشخصی به وی سپرده نمی‌شد.

خبرورزشی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
3
13
نتیجه لجبازی شیکه سه با انتخاب مردمی.
پاسخ ها
reza
| |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
زود قضاوت نکنیم.
اگر زمینه علاقه به مهاجرت خارج کشور در کسی نباشه با هر دلیلی پا نمیشه بره!
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
2
11
خوب کاری کرد تا وقتی که صداسیما دست احمدی و میثاقی قُرق شده بهترین کارو کرد
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
مثل بیشتر هنر پیشه هایی که به شبکه GEM رفتند و دست از پا درازتر برگشتند ایشون هم برمیگرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
خیابانی رو خوب اومدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار