سرمربی دینامو بخارست روی نیمکت سکته کرد +عکس
کد خبر: ۱۵۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 22    -    ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

یوجین ناگوئه، سرمربی باشگاه دینامو بخارست رومانی، در جریان بازی تیمش با تیم دانشگاه کرایووا، که با شکست 2-0 دینامو همراه بود درحالیکه روی نیمکت نشسته و بازی تیمش را نظاره می‌کرد از حال رفت و بازیکنان دینامو که نگران سکته قلبی سرمربی 51ساله شان بودند با نگرانی تلاش اورژانس برای انتقال او به بیمارستان را نظاره کرده و برای سرمربی‌شان دست به دعا برداشته بودند.

سرمربی دینامو بخارست روی نیمکت سکته کرد

بعد از آنکه یکی از اعضای کادر فنی دینامو بخارست یک بطری آب به سرمربی این تیم یوجین ناگوئه داد او که می‌خواست از آن بطری آب بنوشد ناگهان از هوش رفته و روی نیمکت افتاد. بعد از دقایقی با حضور آمبولانس در زمین چمن، او به استادیوم منتقل شد.

سرمربی دینامو بخارست روی نیمکت سکته کرد

در تازه‌ترین اخبار مخابره شده از وضعیت او گفته شده سرمربی دینامو به هوش آمده و در وضعیت پایدار قرار دارد و منتظر انجام آزمایشهای بعدی است.

در حالیکه دو تیم در حال بازی بوده و عقربه‌های ساعت ورزشگاه دقیقه 25 را نشان می‌داد، ناگوئه ناگهان بیهوش شد تا هواداران حاضر در استادیوم و بازیکنان تیمش را دچار بهت و حیرت کند. تصاویر تلویزیونی او را در حالی نشان می‌داد که دستش را روی دهانش گذاشته و به سختی نفس می‌کشد.

سرمربی دینامو بخارست روی نیمکت سکته کرد

کاپیتان دینامو، دان نیستور، به شدت تلاش می‌کرد پزشکان اورژانس را ترغیب کند تا هر چه سریعتر به وضعیت سرمربی‌اش رسیدگی کنند. یک آمبولانس به سرعت از راه رسید و او را به بیمارستان منتقل کرد. بازی دینامو مقابل کرایووا در لیگ1 رومانی به مدت 15 دقیقه با وقفه مواجه شده و سپس از سر گرفته شد. دینامو در نهایت این بازی را با نتیجه 2-0 به حریف خود واگذار کرد.

سرمربی دینامو بخارست روی نیمکت سکته کرد

درحالیکه سرمربی دینامو با برانکارد به درون آمبولانس حمل می‌شد میهای پوپسکو در حالیکه دستهایش را روی صورتش گذاشته بود دیده شد. یکی از دستیاران سرمربی دینامو بخارست هم درحالیکه به شدت اشک می‌ریخت در قاب دوربین‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شد.

سرمربی دینامو بخارست روی نیمکت سکته کرد

سرمربی دینامو بخارست روی نیمکت سکته کرد

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
بنظر بطری آب نمی یاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار