درخواست قطع آب منزل وزیر نیرو در مجلس
کد خبر: ۱۵۱۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 21    -    ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت: آب خانه وزیر نیرو را یک ساعت در ۲۴ ساعت قطع کنید تا وضعیت مردم را درک کند شاید انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان جنوبی برای ایشان اهمیت پیدا کند.
 حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبادی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت توقیف کشتی انگلیسی گفت: انگلیسی‌ها و غربی‌ها بدانند ایران امروز ایران دوران رضاخان و فرزندش نیست که هر لحظه بخواهند آن را اشغال کنند و هر وقت خواستند و هوس کردند شخص اول کشور را با ذلت بیرون کرده و هر کس را بخواهند جای او بنشانند. به فضل الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری ایران اسلامی امروز چنان اقتداری به دست آورده که رئیس جمهور آمریکا فقط در خواب پهپادهای ما را سرنگون می‌کند و در بیداری به آن افتخار می‌کند.

رئیس کمیته فرهنگ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رذالت آمریکا و اروپا پشت شعارهای حقوق بشری و دموکراسی مخفی شده است، گفت: دشمنان ما به دنبال غارتگری مدرن هستند. آنها نه تنها نماد تمدن بشری نیستند بلکه در غارتگری روی اعراب جاهلی را سفید کردند. غرب علم را برای غارتگری، حقوق بشر را برای خیانت بر بشریت و دموکراسی را برای حاکمیت ثروتمندان بر مردم می‌خواهد. جای تاسف دارد که در سایه عملکرد نامطلوب برخی کارگزاران و کوتاهی دستگاه‌های فرهنگی برای برخی افراد هنوز این غارتگران و جانیان بین‌الملل به عنوان الگوی فردی، اجتماعی و سیاسی تلقی می‌شوند.

عابدی تهاجم فرهنگی را یکی از توطئه‌های غرب نامید و اظهار کرد: تهاجم فرهنگی خود را در بی حجابی، برهنگی و بی عفتی نشان داده است. تهاجم فرهنگی نظام خانواده را هدف قرار داده است که البته کم کاری صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی در ترسیم آثار شوم برهنگی فرهنگی مشهود است. آیا بی حجابی و عدم رعایت دستورات اسلام جز انهدام نهاد خانواده، طلاق و قتل چیز دیگری به همراه دارد؟ کافی بود از صدها پرونده در دادگاه، سریال و فیلم می‌ساختیم تا امروز کسی به اهمیت حجاب تردید نکرده و نسبت به خطر ولنگاری غفلت نورزد.

وی افزود: از آیت الله رئیسی و قوه قضائیه به واسطه شروع خوب نسبت به مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکر می‌کنم. امیدوارم قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی، ملاحظه هیچ فرد و جریانی را نداشته باشد. در مبارزه با فساد فرقی بین نماینده مجلس، امام جمعه، وزیر، امیر و سردار و چپ و راست وجود ندارد.

عبادی ضمن درخواست نسبت به کنترل قیمت‌ها از سوی دولت گفت: قیمت‌های افسارگسیخته و متفاوت مردم مخصوصا اقشار کم درآمد را رنجور نموده است. چرا باید مردم سختی را تحمل کنند؟ دولت و مجلس در این زمینه به وظایف بایسته خود عمل نکرده است. آقای روحانی! همانگونه که وعده دادید، برای حل مشکلات مردم از کلید مبارک استفاده کنید. شاید موثر واقع شود. علی برکت الله.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در پایان در مورد وضعیت آب آشامیدنی در حوزه انتخابیه خود گفت:‌ بسیاری از روستاییان در استان خراسان جنوبی، بیرجند، درمیان در این هوای گرم آب آشامیدنی ندارد. برخی روستاها در شبانه روز حتی یک ساعت هم آب ندارند. آب خانه وزیر نیرو را یک ساعت در ۲۴ ساعت قطع کنید تا وضعیت مردم را درک کند شاید انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان جنوبی برای ایشان اهمیت پیدا کند.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
رییس جدید قوه قضاییه چه مبارزه ای با فساد داشته که تشکر کردید؟ کاش نمونه ای از عملش هم می گفتید بیشتر مردم آکاه می شدند. فقط حرف که فایده ای ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار