گرمای هوا منجر به جنگ بستنی شد
کد خبر: ۱۵۱۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 21    -    ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

به نظر می رسد گرمای هوا منجر به یک جنگ عجیب در بریتانیا شده است. درواقع مردم لیستر شایر شاهد یک رقابت ناسالم بین فروشندگان محلی بستنی و برخی تازه کارها هستند که گاهی از حد خارج می شود.

شاید باورکردنی به نظر نرسد اما جنگ بستنی حقیقت دارد. اما این جنگ بین مردم و برای خرید بستنی رخ نمی دهد. بلکه مدتی است فروشندگان لسترشایر را درگیرخود کرده است.

تونی دلسوزو، 50 ساله که بین مردم محلی به عنوان "آقای کول(خنک)" شناخته می شود، معتقد است که فروشندگان رقیب، کسب و کار خانوادگی خود را فلج کرده اند. او سالهاست در این منطقه با کمک همسرش بستنی خانگی می سازد و میفروشد اما امسال رقبا برای به چنگ آوردن مشتریان او دست به رقابتی عجیب زده اند.

گرمای هوا منجر به جنگ بستنی شد

او از رقبای خود می ترسد چرا که نه تنها وی را تهدید می کنند بلکه کانکس بستنی فروشی او را به آتش کشیده اند. تونی می گوید که تا کنون حداقل به چهار رقیب محلی رقابت کرده اما هرگز سابقه نداشته بین آنها چنین مجادله خطرناکی رخ دهد. به اعتقاد وی این فروشندگان تازه کار و غیربومی هستند که برای فروشندگان محلی تهدید محسوب می شوند.

گرمای هوا منجر به جنگ بستنی شد

آتش زدن کانکس تونی زمانی رخ داد که وی و همسرش در خواب بودند بنابراین اتش به ماشین ها، خانه ، گاراژ و اتاقهای آنان نفوذ کرد و خسارتی 8 هزار دلاری به آنان زد. کسب و کار بستنی این خانواده از اواخر دهه 1970 تاسیس شد، اما در طول چند دهه این نخستین باری است که هدف حمله قرار می گیرند. تونی می گوید: "این یک تجارت طولانی مدت است که در خانواده من اجرا می شود و هیچ چیز مثل این تا کنون اتفاق نیفتاده است. به هرحال در گرمای هوا مشتری بستنی زیاد است و تصور می کنم این رقابتی بسیار کثیف است."

پلیس لسترشایر تحقیقات در مورد آتشسوزی را آغاز کرده است اما مشخص نیست نتایج چه خواهد بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
آقای کول(خنک) = مترجم بی سواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار