سوء قصد به مامور پلیس در استان فارس
کد خبر: ۱۵۱۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 21    -    ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: یک مامور پلیس در حین عزیمت به محل خدمت در شیراز، مورد حمله مسلحانه فرد یا افرادی ناشناس قرار گرفت.

سرهنگ "کاووس محمدی" گفت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیرانداری در یکی از محله های شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان فارس در حین عزیمت به محل خدمت در مقابل منزلش توسط فرد یا افرادی ناشناس مورد سوء قصد و اصابت گلوله قرار گرفته و به لقاء الله پیوسته است.

محمدی با بیان اینکه پلیس با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع و قانونی می کند، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان متواری در دستور کار است.

بررسی کلیپ منتشر شده در مورد پلیس راهور دشت ارژن در فضای مجازی

معاون فرماندهی انتظامی فارس همچنین در خصوص انتشار یک کلیپ در فضای مجازی با مضمون درخواست یک مامور پلیس راهور برای دریافت غذا، از پیگیری موضوع خبر داد.

محمدی گفت: در تاریخ 27 تیرماه کلیپی با موضوع دریافت غذا توسط ماموران گشت پلیس راه دشت ارژن در فضای مجازی منتشر شده که موضوع در دست بررسی است و نتیجه متعاقبا اعلام می‌شود.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
1
0
وقتی قضات تو دادگاه ها به داد مردم نمیرسند و هر جور دلشون میخواد رای میدن، نتیجه میشه اجرای قانون توسط خود مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار