آخرین وضعیت کودک آزاردیده در کارواش
کد خبر: ۱۵۱۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 21    -    ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: مراقبت‌های درمانی کودک آسیب‌دیده در کارواش با بهبودی وی به پایان رسید.

 دکتر عاطفه اسفندیاری با بیان جزییات این خبر گفت: با بهبودی این کودک ۸ ساله، مراحل ترخیص وی از بیمارستان صورت گرفت و به سازمان بهزیستی انتقال یافت.

وی با اشاره به خدمات ارائه ‌شده به این کودک گفت: از بدو ورود این کودک آسیب‌دیده هم‌زمان با ارائه خدمات تخصصی پزشکی، واحد مددکاری بیمارستان نیز خدمات حمایتی را برای وی آغاز کرد.

مددکار اجتماعی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز گفت: هم‌زمان با انتقال این کودک هماهنگی‌های لازم با اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی بوشهر صورت گرفت و خدمات تخصصی مشاوره‌ای و مددکاری به وی ارائه شد.

سیمین بهزادی با اشاره به اینکه در تعریف سازمان بهداشت جهانی از مفهوم کودک‌آزاری هرگونه بدرفتاری فیزیکی یا عاطفی، سوءاستفاده جنسی، غفلت یا رفتار همراه با بی‌توجهی یا استثمار تجاری یا انواع استثمار که منجر به آسیب واقعی یا احتمالی به‌ سلامت، بقاء، رشد یا کرامت کودک شود را شامل می‌شود، افزود: بدون هیچ تردیدی وضعیت این کودک ۸ ساله با تعریف سازمان بهداشت جهانی از مفهوم کودک‌آزاری مطابقت داشت.

بهزادی عنوان کرد: کودک بلافاصله پس از ویزیت متخصص کودکان در بخش کودکان تحت مراقبت‌های ویژه پرستاری و پزشکی قرار گرفت. در این فاصله توسط متخصصین عفونی، جراحی، ارتوپدی، پوست ویزیت و اقدامات درمانی لازم انجام شد.

مددکار مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر خاطرنشان کرد: واحد مددکاری بیمارستان در تمام مدت بستری بیمار را ویزیت کرده و پرسنل واحد مددکاری این مرکز از ابتدا تاکنون در زمینه تأمین مایحتاج مورد نیاز و مشاوره دادن روزانه با کودک همراه بودند.

کودک آسیب‌دیده در کارواش که توسط اورژانس اجتماعی به مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس منتقل‌شده بود پس از گذراندن دوره درمانی یک‌ماهه با بهبودی کامل از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارسی بوشهر، ترخیص و به بهزیستی انتقال یافت.

چندی پیش کودک پنج ساله بی سرپرستی در یک کارواش در شهر بوشهر محبوس شده و مورد آزار و اذیت جسمی و روانی قرار گرفته است…"

این کودک در انباری یک ماشین شویی زندانی و شکنجه شده بود. اکنون کودک توسط مأموران نجات یافته و تحویل بهزیستی داده شده است.

در ابتدا کودک با آثار ضرب و جرح و شکنجه بر تن نحیفش به بیمارستان خلیج فارس بوشهر منتقل شد. طبق گفته‌های شاهد ماجرا این پسربچه از ناحیه سر، دست و دندان دچار آسیب‌های جدی شده بود.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
خدا از باعث و بانیش نگذره. بی وجدان ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار