برخورد خشن شهرداری بوشهر با کودک افغان
کد خبر: ۱۵۱۲۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 21    -    ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

ابوالحسن گنخکی، بخشدار آبدان ضمن تایید برخورد خشن مامور شهرداری آبدان در استان بوشهر با کودک افغان که با کتک زدن و پرتاب این کودک همراه بود گفت: اقدامات قانونی لازم از طریق مراجع قضایی دراین خصوص صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: اعمال هر گونه خشونت و رفتار غیرقانونی به ویژه توسط نیروهای شهرداری محکوم است و برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، باید با قاطعیت تمام با این نیروها برخورد قانونی صورت پذیرد.

رفتار غیرانسانی صورت گرفته و اعمال قوه قهریه به منظور جلوگیری از تخلف احتمالی یک کودک توسط نیروی شهرداری آبدان باید جبران مافات شود و شهردار آبدان موظف به انجام اقدامات قانونی در خصوص تنبیه و تعلیق این نیرو تا تصمیم نهایی مراجع مربوطه است.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
3
7
همین الان که داری این کامنت می خونی خیلی بدتر از این ها سر فرزندان افغان می آید. ولی هیچ کدام شجاعت بیان ندارن،بلد نیستن کجا یا چطوری بیان کنند.حتی انقدر مظلوم اند که نمی دونن می تونن بیان کنند. خداوند شاهد اعمال همه هست.
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
کسانی که به افغانی های عزیز یا مردم هر جای دیگر دنیا ظلم می کنند، خوار و ذلیل خواهند شد. افغانی ها بنده های خدا هستند. کاری هم به زبان و دین شان ندارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
خیلی هم این بچه های افغان بی گناه نیستند پشت منزل اینجانب هر شب یه گروه از اونها جمع می شوند و هر کار غیر اخلاقی هم که فکر کنید از سیگار تا مواد و مشروب و مزاحمت انجام می دهند با سن بسیار کم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار