مرگ «دلارام هاشمی» بازیگر تئاتر خودکشی بود؟+عکس
کد خبر: ۱۵۱۲۵۸
تاریخ انتشار: 2019 July 21    -    ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

واپسین ساعات روز گذشته بود که خبر درگذشت دلارام هاشمی، بازیگر جوان تئاتر ایران مخابره شد.

خانه تئاتر طی متنی این ضایعه را به خانواده او و هنرمندان تسلیت گفت اما رسانه‌های رسمی هنوز علت درگذشت ناگهانی این هنرمند جوان را اعلام نکرده‌اند. در عین حال، چند صفحه اینستاگرامی نوشته‌اند که علت مرگ، خودکشی بوده است. صفحه‌های «کتابک» و «سینما کتاب ایران» بی هیچ توضیح بیشتری این ادعا را مطرح کرده‌اند اما همچنان این ادعا تایید و تکذیب نشده است در حالی که زیر دو پست این دو صفحه در اینستاگرام، برخی خبر خودکشی هاشمی را درست عنوان کرده‌اند.

مرگ دلارام هاشمی بازیگر سینما و تئاتر خودکشی بود؟

دلارام پهلوان هاشمی بیشتر در تئاتر فعال بود و کارگردانی یک اثر کوتاه سینمایی به نام «مثلث» را نیز بر عهده داشته است.

صفحه شخصی او در اینستاگرام که حالا حدود هزارودویست دنبال‌کننده دارد، پر از پیغام‌های دردناک دوستانش است. از جمله این‌که او تنها چند روز پیش نوید به روی صحنه آمدن نمایشی با عنوان «کات داگ» را داده است که یکی از دوستانش کیمیا کاوند در آن قرار است بازی کند. کاوند حالا در صفحه‌اش ویدیویی از عکس‌های مشترکش با هاشمی را به اشتراک گذاشته و نوشته: «به شوخی همیشه می گفتی ما هیچ! ما نگاه! دلی ما هیچ، ما نگاه. مبهوت و گیج».

مرگ دلارام هاشمی بازیگر سینما و تئاتر خودکشی بود؟

در صفحه اینستاگرام هاشمی شصت و نه پست دیده می‌شود که بیشتر فعالیت های سینمایی و تئاتری او را پوشش داده است. از جمله حضور اخیرش در یک فیلم کوتاه با نام «عسل» به عنوان بازیگر که در بخش رقابتی جشنواره دیجیتال گریفیک کانادا نیز حضور داشته است.

ایران آرت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار