روش عجیب کارمند تنبل اداره پست برای ارسال نامه+عکس
کد خبر: ۱۵۱۱۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 20    -    ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

یک کارمند اداره پست بریتانیا با روش عجیب خود در ارسال مرسوله پستی سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. او به جای تحویل عادی بسته، آن را از پنجره خانه گیرنده روی تخت وی انداخت.
این روز‌ها بسیاری از افراد برای پیغام رساندن به یکدیگر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، اما برای ارسال برخی برگ‌ها یا محموله‌ها هنوز هم به اداره پست نیاز است. یک کارمند اداره پست بریتانیا که به نظر کمی تنبل می‌رسد از روشی جدید و عجیب برای ارسال نامه استفاده می‌کند.

ماجرا این است که روز گذشته، لورا چیستی، ۲۷ ساله پس از بازگشت به خانه از سر کار یک بسته و نامه همراه با یک یادداشت در تخت خواب خود پیدا کرد. روی نامه نوشته شده بود: "پنجره بالایی باز بود و من نامه را داخل آن انداختم. " این جمله عجیب نشان می‌داد این نامه رسان به جای بالا رفتن از پله‌ها و قرار دادن نامه در صندوق پستی یا پشت در خانه گیرنده تصمیم گرفته یک پرتاب صد امتیازی داشته باشد و ضرب دست خود را امتحان کند.

اما لورا یعنی گیرنده این بسته واقعا ناراحت شد و با ارسال عکس این بسته در فیس بوک خود نوشت: "از پست سلطنتی برای این نوع تحویل مرسولات سپاسگذاری می‌کنم! " به نظر می‌رسد این پیغام فیس بوکی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت و در عرض چند ساعت ۸ هزار بازدید کننده و بیش از ۸۴۰۰ مورد به اشتراک گذاری داشته است.

هویت این پستچی تنبل افشا نشده، اما بسیاری در فضای مجازی او را بی مسئولیت خوانده اند. البته برخی نیز این کار او را نوعی شوخ طبعی دانسته و آرزو کرده اند دچار مشکل خاصی نشود.

روش عجیب کارمند تنبل اداره پست برای ارسال نامه+عکس

روش عجیب کارمند تنبل اداره پست برای ارسال نامه+عکس

روش عجیب کارمند تنبل اداره پست برای ارسال نامه+عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
1
7
چه آدم بي جنبه‌اي . جاي تشكرشه
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
زنیکه از خود راضی چاقالو مسخره..
احتمالا هم هی مرتب تکرار می کرده و میگفته !oh my god ! how can possible
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار