وزیر راه و شهرسازی: خانه نخرید تا حباب بترکد
کد خبر: ۱۵۱۱۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 19    -    ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه معاملات مسکن رو به کاهش است و خریدار در این بخش وجود ندارد، گفت: فروشنده در بازار مسکن زیاد شده و این مسئله باعث افت قیمت خواهد شد.

محمد اسلامی با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی برای حمایت از مستاجران، اظهار کرد: در این راستا موسسات اجاره داری ایجاد می شود تا مالک و مستاجر راحت تر بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی با اعلام این که ضوابط ایجاد این موسسات در حال تهیه است، یادآور شد:تسهیل شرایط خانه دار کردن خانه اولی ها، حقوق بگیران و کارمندان دولت فرآیند تصویب را می گذراند.

وی درباره بازار مسکن نیز گفت: در شرایط حباب بزرگی که در مسکن ایجاد شده مردم اقدام به خرید خانه نکنند و اجازه دهند شرایط آرام شده و این حباب به اصطلاح بترکد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نکته مهم این است که چند معامله در بازار مسکن انجام شده است، معاملات کلا رو به کاهش بوده و همین کاهش و نبود خریدار در وضعیتی که فروشنده زیاد شده موجب افت قیمت ها خواهد شد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
خود وزیر هم میدونه حبابی در کار نیست با این حرفها فقط رکود رو به تورم اضافه میکنه و تمام عوامل مسکن از نون خوردن میوفتن (منظورم دلال های محترم نیست...کارگر جوشکار نقاش و...هستش)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
2
شما وزرا ومسئولین چرا رفتین تو کار حباب..............هر جا کم میارید دست به دامن حباب میشوید ...........انشالله این حباب بترکد در سر کسانی که مملکت را به این روز انداختند...........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار