فال روزانه پنجشنبه 27 تیر 1398
کد خبر: ۱۵۱۰۱۱
تاریخ انتشار: 2019 July 18    -    ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سخاوت و ادب دو ویژگی شخصیتی فوق العاده هستند که شما از آنها برخوردار هستید و هرچند خود شما آدم سودجویی نیستید این ویژگی های اخلاقی امسال منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. شما امسال هر تلاشی که برای رسیدن به اهدافتان لازم باشد و هر سختی را به جان خواهید خرید. شما امسال برنامه ی کاری سنگین و پرفشاری خواهید داشت که شما را چه از لحاظ جسمی و چه روانی تحت تأثیر قرار خواهد داد. برای این که به آرامش برسید و سلامت خود را به خطر نیندازید رفتن به یک سفر زیارتی و یا تفریحی، بسته به روحیاتی که دارید به شما توصیه می شود. امسال از لحاظ مالی برای شما سال پرباری خواهد بود و سرمایه گذاری هایی که پیش از این انجام داده اید امسال به ثمر خواهند نشست و سود قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داشت. مطالعه و تحقیقاتی که در طول امسال انجام می دهید هم باعث احساس رضایت خود شما خواهند بود و هم در راه رسیدن شما به اهداف حرفه ایتان بسیار تأثیرگذار خواهند بود. شما دوستی ها و شراکت های جدیدی را آغاز خواهید کرد که می توانند به بهتر شدن وضع مالی شما و حتی ثبات پیدا کردن آن کمک کنند، پس قدر این انسان های جدیدی که وارد زندگیتان شده اند را بدانید. همسر یا نامزدتان امسال شما را در فعالیت های کاری حمایت خواهد کرد، اما مواظب باشید تمرکز بیش از حد روی کارتان دردسرساز نشود و رابطه عاطفیتان را به خطر نیندازد. ماه های مهر، آبان و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز شما خیلی مهربان شده اید و دلتان می خواهد به همه، از گیاهان و حیوانات گرفته تا کودکان و بزرگترها کمک کنید و اگر کاری از دستتان بر بیاید برای آنها انجام دهید. این احتمال وجود دارد که شما در این زمینه زیاده روی کنید و با رفتارهایتان در دیگران دافعه ایجاد کنید. دیگران می خواهند شما طوری رفتار کنید که به خودتان فشاری وارد نشود و به خاطر آنها بیش از اندازه از خودگذشتگی نکنید، چون این کارتان آنها را معذب می کند. برای خودتان هم وقت گذاشته و از تعطیلات آخر هفته استفاده کنید و به کارهای مورد علاقه تان مشغول شوید. یک ماساژ حرفه ای و یا رفتن به استخر می توانند گزینه های خیلی خوبی باشند.

اردیبهشت

امروز همه ی آنهایی که می شناسید دلشان می خواهد با شما وقت بگذرانند و از آنجایی که شما شخصی مودب و اجتماعی هستید ممکن است احساس کنید موظف هستید همه ی دعوت هایی که از شما می شوند را بپذیرید. خودتان را بیش از اندازه درگیر دیگران نکنید و تنها بخش محدودی از روزتان را به بقیه اختصاص بدهید. شما کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و گذشته از آنها زمانی را هم باید به خودتان و علایقتان اختصاص بدهید. شما امروز تکلیف خودتان را با کسی که دوست دارید نمی دانید و یک لحظه عاشقانه دوستش دارید و یک لحظه ازاو بیزارید. فعلا کاری نکنید و تا ثبات یافتن مجدد احساستان دست نگه دارید.

خرداد

امروز مکالمات مهمی در مورد مسائل مالی خواهید داشت که ایده های فوق العاده ای را به شما معرفی خواهند کرد. به نفعتان است که سعی کنید به سریعترین شکل ممکن از این ایده ها بهره ببرید. پس از آن می توانید باقی مانده ی روزتان را به خودتان و کارهای مورد علاقه تان اختصاص داده و هرچقدر که دلتان می خواهد استراحت کنید. در حال حاضر ذهن شما بسیار فعال شده است و اطلاعاتی که دریافت می کنید را به خوبی جذب می کند. از این موقعیت استفاده کرده و اگر لازم است در مورد موضوع خاصی مطالعه کنید دست به کار شوید. ایده هایی که به ذهنتان می رسند را یک جا یادداشت کنید تا بعدا بتوانید دوباره به آنها رجوع کنید.

تیر

امروز شاید منطقی بودن با وجود تمام اطلاعاتی که در اطرافتان در پرواز هستند و احساساتی که به قلبتان هجوم آورده اند کار سخت و دشواری به نظر برسد. سعی کنید مسائل را زیاد جدی نگیرید، این بهترین راه برای حفظ عقل و منطقتان خواهد بود. شاید خودتان متوجه این موضوع نباشید، اما اطرافیانتان شما را خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید قبول دارند و کارهایی که می کنید و حرف هایی که می زنید تأثیر زیادی روی آنها خواهند گذاشت؛ از این فرصت به بهترین شکلی که می توانید استفاده کنید و اگر می خواهید کسی را در رابطه با موضوع خاصی قانع و یا با خودتان همراه کنید همین حالا دست به کار شوید.

مرداد

از آنجایی که شما آدم حساس و مهربانی هستید و با دیگران به راحتی کنار می آیید امروز ممکن است هدف افراد سوء استفاده چی و متعصب قرار بگیرید. شما می خواهید خیلی منطقی با آنها و کارهایشان روبرو شوید، اما احساساتتان جلویتان را می گیرند. زیاد عجله نکنید، اوضاع ممکن است با آنچه در نگاه اول به نظر می رسد از زمین تا آسمان فرق داشته باشد. هر حرفی که دلتان می خواهد را بگویید، اما انتظار نداشته باشید که دیگران به حرف هایتان گوش کنند. سعی هم نکنید که حرف خودتان را به زور به کرسی نشانده و آنها را قانع یا بهتر بگوییم، وادار به پذیرفتن حرف های خودتان کنید.

شهریور

امروز سعی کنید از ترس هایتان در جهت مثبت استفاده کرده و آنها را برای خودتان به انگیزه ای برای حرکت و فعالیت تبدیل کنید. شما انرژی بسیار زیادی را در اختیار دارید، پس آن را بیهوده هدر ندهید. حواستان را خوب جمع کنید، چون امروز از آن روزهایی است که با کوچکترین نظر یا توهینی اوضاع را به ضرر خود تغییر خواهید داد و واکنش های شدیدی در دیگران ایجاد خواهید کرد. یکی از افرادی که خیلی هم به شما نزدیک است امروز با تقاضاهایش اعصاب شما را به هم خواهد ریخت. متاسفانه رویارویی با این وضعیت بدون ایجاد تنش و درگیری کاری دشوار خواهد بود. بهتر است که در مورد مشکل خود با صراحت صحبت کنید، حتی اگر بدانید نتیجه رضایت بخش نخواهد بود.

مهر

امروز خبرهای ضد و نقیضی به شما می رسند. اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرند ممکن است تحت تأثیر احساسات شخصصی که آنها را به شما منتقل می کند تغییر کرده باشند، پس در انتخابتان دقت کنید، در غیر این صورت ناخواسته یا مخفیانه به جایی کشانده خواهید شد که اصلا دلتان نمی خواهد باشید. امروز رفتار دوستانتان بسیار غیر قابل تحمل شده است و در شرایطی قرار گرفته اید که شاید اولین راه حلی که به ذهنتان می رسد این باشد که از دستشان فرار کنید. با این حال خودتان هم خیلی خوب می دانید که فرار کردن راه حل خوبی نیست و باید موانعی که سر راه پیشرفت روابطتان قرار گرفته اند را از میان بردارید.

آبان

پرده ای که جلوی چشمتان را گرفته بود امروز بالاخره کنار رفته است و می توانید دوباره همه چیز را خیلی خوب و واضح ببینید. وقتی می بینید اطرافیانتان تا این حد به فکر خودشان و منافعشان هستند شما هم چرا همین کار را نمی کنید؟ لزومی ندارد که در حق کسی بدی کنید و یا اگر کاری از دستتان برمی آید برای دیگران انجام ندهید. کافیست گاهی، فقط گاهی، اولویت را به خودتان بدهید. امروز ممکن است در بحث های داغی شرکت کنید که اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار می دهند. شما هم بهتر است تا زمانی که از صحت داشتن اطلاعاتی که با بقیه به اشتراک می گذارید مطمئن نشده اید چیزی نگویید.

آذر

امروز از به زبان آوردن نظرات و عقاید خود طفره نروید و بدون هیچ ترسی آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید. اکنون دیگر زمان آن فرا رسیده است که دست خودتان را رو کنید و نگران این که چه تنش ها و درگیری هایی ممکن است پیش بیایند هم نباشید. انرژی زیادی در امروز نهفته است که می تواند باعث شود بحث ها از آنچه شما انتظار داشته اید کمی جدی تر شوند، اما این را هم در نظر داشته باشید که از میان همین بحث ها و اختلاف نظرها روابط شما می توانند به مراحل جدیدی وارد شوند و چیزهای جدیدی را در مورد اطرافیان خود یاد خواهید گرفت. چشم هایتان را خوب باز کنید و نگذارید هیچ چیزی از دیدتان مخفی بماند.

دی

امروز برای شما روز بال و پر گرفتن و پرواز است. پس بال هایتان را باز کرده و به دنبال آزادی و تجربه های جدید بروید و نگذارید هیچ چیزی جلویتان را بگیرد. شاید کسی یا چیزی سعی در محدود کردن شما به ویژه از لحاظ عاطفی داشته باشد و در حالی که شما سعی در حفظ صلح و آرامش دارید شرایط شما را به جنگ و دعوا فرا بخواند. این شرایط درس جدیدی را برای شما به همراه دارد. وقت آن رسیده است که شما یاد بگیرید که در کارهایتان محکم و جدی باشید و اجازه ندهید دیگران شما و کارهایتان را کنترل کنید. البته که لجبازی کار خوبی نیست، اما این که تمام مدت دیگران شما را هدایت کنند هم خوب نیست!

بهمن

امروز به یکباره انگار انرژیتان دوباره به حالت عادی بازگشته و از بی حوصلگی و کسالت چند روز گذشته خبری نیست. انگار موتورتان روغن کاری شده و آماده اید تا با حداکثر سرعت ممکن به سمت هر چیزی که می خواهید پیش بروید. از به وجود آوردن تغییرات بزرگ نهراسید و هدف هایی بزرگ برای خودتان مشخص کنید. اگر اختلاف نظرهایی بین شما و اطرافیانتان به وجود آمد سعی کنید به جای این که روی جنبه ی منفی این قضیه تمرکز کنید به درس هایی فکر کنید که این موقعیت به شما می تواند بدهد. اگر برایتان ممکن است امروز صبح عشقتان را به یک پیاده روی دو نفره و بعد هم یک صبحانه ی پرانرژی دعوت کنید.

اسفند

امروز این طور به نظرتان می رسد که در اطرافیانتان تغییراتی به وجود آمده است و رفتارشان نسبت به همیشه آزاردهنده و ناخوشایند است. راستش را بخواهید آنها گناهی ندارند و این اوضاع از انرژی موجود در امروز و شرایط کیهانی فعلی ریشه می گیرد، اما شما نباید اجازه بدهید که این موضوع تعادلتان را بهم ریخته و روزتان را خراب کند. اگر می بینید دیگران بدون هیچ ملاحظه ای حرف هایی می زنند که برایتان آزاردهنده است شما هم از فرصت استفاده کرده و آنچه در دلتان است را به زبان آورده و خودتان را سبک کنید. البته این بدان معنا نیست که باید دعوا راه بیندازید. کافی است نسبت به همیشه صراحت کلام بیشتری داشته باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار